گسترش ارتباط به وسیله جاده ابریشم جزء برنامه های اصلی چین است

به گزارش مجله سامی، سفیر چین در ارومیه گفت: سمینارها و راهکارهای متعددی در چین برای گسترش ارتباطات به وسیله جاده ابریشم برگزار شده است.

گسترش ارتباط به وسیله جاده ابریشم جزء برنامه های اصلی چین است

با ما همراه باشید و با بهترین قیمت تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، پانک سان امروز در اجلاس سفرای کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار گردید گفت: ابریشم جاده بسیار مهم از لحاظ فرهنگی و مالی محسوب شده و بسیاری از کشورهایی که در جهت این جاده قرار ندارند نیز متمایل به تجارت در جهت این جاده هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری چینی نیز مایل به استفاده از این جاده هستند اعلام کرد: گسترش ارتباط به وسیله جاده ابریشم جزء برنامه های اصلی چین محسوب می گردد.

در ادامه این مراسم سفیر ویتنام با بیان اینکه ویتنام جزء کشورهای واقع شده در جهت جاده ابریشم نیست اما بر استفاده از این جاده تاکید دارد خاطر نشان کرد: همه انسان ها برای زندگی به تعامل و ارتباط با یکدیگر احتیاج داشته و هدف تقویت ارتباط از جهت جاده ابریشم نیز گسترش ارتباطات میان کشورهاست.

نگویان هونگ با بیان اینکه ایران کشوری امن برای سرمایه گذاری محسوب می گردد توضیح داد: تصور اینکه ایران کشوری ناامن و حمایت کننده از تروریست است یقینا اشتباه بوده و به دلیل کمبود اطلاعات خود فرد است.

هم چنین در ادامه این مراسم نیز رئیس گروه سرمایه گذاری و مسئول دبیرخانه مرکزخدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی بابیان اینکه بسته هایی برای کسب آگاهی بیشتر در اختیار سفیران قرارداده شده توضیح داد: این بسته ها شامل اطلاعاتی در خصوص ظرفیت های سرمایه گذاری برای هر شهر بوده که به تفکیک نوشته شده است.

حبیب تربتی با بیان اینکه تا به امروز در آذربایجان غربی 72مورد سرمایه گذاری انجام شده است اضافه نمود: 41 مورد از این سرمایه گذاری ها در بخش صنعت و معدن استان، 21مورد در بخش کشاورزی، چهار مورد در بخش زیرساخت های مربوط به آب رسانی و شش مورد نیز در بخش های مربوط به حوزه میراث فرهنگی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 791

به "گسترش ارتباط به وسیله جاده ابریشم جزء برنامه های اصلی چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش ارتباط به وسیله جاده ابریشم جزء برنامه های اصلی چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید