تور قطر ارزان: گفتگوی وزرای خارجه ایران و قطر درباره توافق هسته ای

به گزارش مجله سامی، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با حسین امیر عبداللهیان درباره تحولات منطقه ای و توافق هسته ای تلفنی مصاحبه کرد.

تور قطر ارزان: گفتگوی وزرای خارجه ایران و قطر درباره توافق هسته ای

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وزارت خارجه قطر امروز (شنبه) از تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران درباره تحولات مذاکرات وین اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا) طرفین در این تماس ضمن آنالیز روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و پیشرفت های مذاکرات توافق هسته ای ایران را مورد بحث قرار داده و علاوه بر این درباره موضوعات مهم و مورد علاقه دو طرف تبادل نظر کردند.

چندی پیش وزیر امور خارجه قطر در اظهاراتی، ایران را یک کشور همسایه و بخشی از منطقه دانست و اعلام نمود آنچه از ایران شنیده می گردد آن است که آن ها خواستار روابط بهتری با کشور های منطقه هستند و دوحه کوشش می نماید طرف ایرانی را به ارائه ابتکار های مثبت در برابر کشور های عضو شورای همکاری، تشویق کنیم.

او بعلاوه بر لزوم شروع مجدد مذاکرات وین تاکید نمود و از طرفین خواست که به مذاکرات برنامه هسته ای ایران بازگردند و برای دستیابی به توافق کوشش نمایند.

این تماس تلفنی در حالی صورت می گیرد که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توقف در هشتمین دور مذاکرات هسته ای ایران در وین اطلاع داد و در توییتی اعلام نمود که وقفه در مذاکرات وین به علت عوامل خارجی ضروری است. متن نهایی اساسا آماده و روی میز است.

خبرنگاران بین الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2032

به "تور قطر ارزان: گفتگوی وزرای خارجه ایران و قطر درباره توافق هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: گفتگوی وزرای خارجه ایران و قطر درباره توافق هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید