گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 با اسنپ دراگون 855 معرفی شد

به گزارش مجله سامی، 11 ماه بعد از معرفی مدل اصلی و 5 ماه بعد از معرفی مدل بهبود یافته، روز گذشته شیائومی از گوشی گیمینگ بلک شارک 2 رونمایی کرد. در پنل پشتی این گوشی شاهد طرح خاصی هستیم که از ترکیب آلومینیوم و شیشه پدید آمده است.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 با اسنپ دراگون 855 معرفی شد

در پنل جلویی، می توانیم نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED ساخت سامسونگ را ببینیم که به لطف بهینه سازی های مختلف، میزان تاخیر آن تا حد زیادی کاهش یافته و این یعنی سرعت عکس العمل آن در هنگام اجرای بازی ها افزایش می یابد. در ضمنً باید به قابلیت Magic Press هم اشاره کنیم که کاربران اجازه می دهد با فشار بیشتر بر قسمتی از نمایشگر، برنامه یا کارکرد موردنظر خود را اجرا کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید بگوییم که نمایشگر این گوشی از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد که این موضوع به وجود اسپیکرهای استریو در بخش فوقانی و پایینی نمایشگر برمی شود. در ضمنً مانند دیگر پرچم داران مدرن، این گوشی شیائومی هم مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

قلب تپنده این گجت تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 است که در کنار آن شاهد 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. البته کاربران می توانند مدل مجهز به همین مقدار حافظه داخلی ولی مبتنی بر 8 گیگابایت حافظه را خریداری کنند و یک مدل دیگر هم وجود دارد که مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. اگر هم کاربری به دنبال مشخصات بهتری باشد، می تواند مدل مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم را خریداری کند.

از دیگر مشخصه های قابل توجه این گوشی، تعبیه سیستم خنک کننده Liquid Cool 3.0 است که طبق اعلام شیائومی، 14 درجه دمای این گوشی را نسبت حالت عادی کاهش می دهد. اگر هم خواستار افزایش بیش از پیش درجه حرارت این گوشی هستید، می توانید از کیس مخصوص بهره ببرید که دمای دستگاه را 5 درجه کاهش می دهد.

در حالت عادی، برای افزایش عمر باتری، این گوشی تا حدی عملکرد خود را فدای این موضوع می کند ولی اگر مسئله ای با عمر باتری ندارید، می توانید از حالت Ludicrous بهره ببرید که با این کار، حداکثر توان گوشی به کار گرفته می شود. شیائومی بلک شارک 2 مجهز به اندروید پای است و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کند.

اگرچه این یک گوشی گیمینگ محسوب می شود، ولی خوشبختانه دوربین های بسیار باکیفیتی در آن تامین شده است. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستیم و دوربین ثانوی هم مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو است. در ضمنً کاربران علاقمند به سلفی هم به لطف دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی می توانند عکس های سلفی باکیفیتی را ثبت کنند.

در حال حاضر، این گوشی محدود به بازار چین است و مدل پایه آن که از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد با قیمتی حدود 477 دلار روانه بازار می شود. قیمت مدل 8/128 گیگابایت هم 521 دلار و قیمت مدل 8/256 گیگابایت هم 565 دلار است. برای خرید گران ترین مدل هم که مبتنی 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، باید در چین مبلغ 625 دلار بپردازید.

اگر این گوشی ها روانه بازارهای بین المللی شوند، مطمئنا شاهد قیمت های بالاتری خواهیم بود. همانند مدل های قبلی، شیائومی بلک شارک 2 هم با لوازم جانبی مختلفی سازگار خواهد بود که از بین آن ها می توانیم به GamePad 3.0 اشاره کنیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 161

به "گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 با اسنپ دراگون 855 معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 با اسنپ دراگون 855 معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید