یک چهارم فراوری آیفون به هند منتقل شد (تور ارزان هند)

به گزارش مجله سامی، تحلیلگران بانک جی پی مورگان پیش بینی کردند شرکت اپل، یک چهارم از فراوری آیفون را تا سال 2025 از چین به هند منتقل خواهد نمود.

یک چهارم فراوری آیفون به هند منتقل شد (تور ارزان هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تحلیلگران بانک جی پی مورگان انتظار دارند شرکت اپل حدود پنج درصد از فراوری آیفون 14 را از اواخر سال 2022 به هند منتقل کند که دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند در دنیا پس از چین است.

بعلاوه برآورد شده که حدود 25 درصد از محصولات اپل شامل مک، آی پد، اپل واچ و ایرپاد تا سال 2025 خارج از چین فراوری گردد در حالی که این رقم، اکنون پنج درصد است.

اپل از سال 2017 که برای نخستین بار فراوری آیفون را در هند به وسیله شرکت ویسترون و سپس با فاکسکان شروع کرد، امید های بزرگی برای بازار هند دارد.

پاندمی کووید 19 مانع جا به جایی زنجیره تامین برای شرکت ها شده بود، اما با کاهش محدودیتها، سال جاری شرکت های بیشتری از جمله اپل، اقدامات برای جا به جایی زنجیره تامین خود را سرعت بخشیده اند.

به گفته تحلیلگران جی پی مورگان، فروشندگان تایوانی شامل فاکسکان و پگاترون، نقش مهمی در جا به جایی فراوری آیفون به هند ایفا می نمایند. در میان مدت تا بلندمدت، انتظار می رود اپل با فراوری به وسیله فراورینمایندگان هندی موافقت کند.

بر اساس گزارش رویترز، همزمان با برنامه های اپل برای کاهش اختلاف فراوری هند با چین، اوایل ماه میلادی جاری گروه هندی تاتا با شرکت ویسترون برای تشکیل جوینت ونچری برای فراوری آیفون در این کشور وارد مذاکره شد.

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2177

به "یک چهارم فراوری آیفون به هند منتقل شد (تور ارزان هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک چهارم فراوری آیفون به هند منتقل شد (تور ارزان هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید