آفر استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور تایلند

به گزارش مجله سامی، %10 تخفیف تور تایلند با خبرنگاران

شاید به جرات بتوان گفت که تایلند اولین مقصد سفری گردشگران در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا آن هم با سالانه 16 میلیون گردشگر است ولی خوشبختانه علیرغم این تعداد گردشگر باز هم فرهنگ تایلند و طبیعت آن همچنان دست نخورده باقی مانده است. محیط گرم و دوست داشتنی آن، جنگل ها استوایی و بکر، سواحل وسیع و آفتابی با آب های خوشرنگ، غذاهای خوشمزه و فرهنگ و تاریخ طلایی آن باعث شده تا این کشور استوایی به یکی از پر هوادارترین مقاصد توریستی تبدیل گردد. کشوری که به کشور لبخندها شهره است. از تورهای پر هوادار خبرنگاران هم تور تایلند است که اینبار با تخفیف استثنایی 10 درصدی ارائه می گردد. با جزییات بیشتر این خبر همراه ما باشید:

آفر استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تور تایلند خبرنگاران که شامل تورهای پاتایا، تور بانکوک، تور ترکیبی بانکوک+ پوکت و تور ترکیبی بانکوک+ پاتایا است، به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می گردد که از تاریخ 1 اکتبر 2017 تا 31 اکتبر 2017 مصادف با 9 مهر 1396 تا 9 آبان 1396 با 10% تخفیف ارائه می گردد. این تور با پرواز مدرن ماهان ایر انجام می گردد.

از خدمات این تور می توان به بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان ایر، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، گشت شهری، سیم کارت اعتباری تایلند، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان اشاره نمود.

خبر خوب اینکه فقط تا تاریخ 31 اکتبر برابر با 9 آبان می توانید از تخفیف 10 درصدی ای که به این تور تعلق گرفته بهره ببرید. این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 406

به "آفر استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفر استثنایی خبرنگاران: 10% تخفیف تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید