بهترین تورهای تایلند نوروز 97

به گزارش مجله سامی، تور تایلند نوروز 97

در نظر داشته باشید که برای انتخاب هر کشوری برای سفر ابتدا می بایست میزان محبوبیت و علت محبوبیت آن را مورد آنالیز قرار گرفته است. تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که می توان با قیمتی مناسب انتخاب نمود. علاوه بر قیمت می توان به تفریحات متنوع در کشور تایلند نیز اشاره داشت، شاید به جرات بتوان گفت در تایلند تمام تفریحات کاملاً یکجا فراهم می باشد و به اصطلاح یک تیر و چند نشان نموده اید. به عنوان مثال باغ وحش و معبدهای بودایی در این کشور بسیار شگفت انگیز می باشد. سواحل تایلند دارای شهرت بسیار زیادی می باشد. حتماً به گوشتان خورده که کشور تایلند به بهشت غواصان معروف است. از دیگر خصوصیات انتخاب تور تایلند وجود آب و هوای استوایی در این کشور می باشد. انتخاب تور تایلند نوروز 97 می توان برای همواره در خاطرتان بدرخشد.

بهترین تورهای تایلند نوروز 97

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

بهترین زمان استفاده از تور تایلند نوروز 97

یک نکته بسیار جالب در خصوص کشور تایلند آب و هوای عجیب آن است، با نگاه به هواشناسی مناطق مختلف کشور تایلند دیده می گردد که آب و هوای تایلند همواره در حال تغییر می باشد و در واقع هر سمت از این کشور ساز خودش را می نوازد! اما سفر به تایلند در هیچ زمان از سال بد نخواهد بود. برای این ادعا دلیل های روشنی داریم. جهانگرد های مختلف در این کشور گواه بر شرایط جوی بی نظیر آن در تمام فصول می باشد، ام1ا می توان به جرات اظهار داشت که در ماه آوریل و یا فروردین به دلیل وجود جشن های گسترده و آب و هوایی بکر سفر به تایلند بسیار گسترده تر و تور تایلند اغلب دارای ازدحام می باشد. نمایشگاه گل و گیاه چیانک مای را از دست ندهید.

تور سامویی 97

تایلند به همراه جزیره ها و شهرهای معروفش مقصد جهانگردان مختلف از سراسر جهان است. پیش تر در خصوص تور پوکت 97 صحبت نموده ایم. بیایید به شهرها و جزیره های مهم و جهانگرد پذیر دیگر تایلند بپردازیم. از جمله این جزیره ها، جزیره سامویی واقع شده در بخش جنوب غربی کشور تایلند است.

جزیره سامویی با مساحتی برابر با 228.7 کیلومتر مربع، سومین جزیره عظیم تایلند بوده و دارای جمعیتی برابر با 63000 نفر است. از آنجایی که هر ساله تعداد بازدید نمایندگان از این جزیره بیشتر می گردد، نرخ تراکم هتل ها در این جزیره 73 درصد است! از جمله دلایل افزایش جهانگردان تور سامویی می توان به منابع جهانگردی غنی این جزیره، سواحل ماسه ای، صخره های مرجانی و درختان نارگیل اشاره نمود.

دانستن نکات زیر می تواند برای مسافران تور سامویی 97 جالب توجه باشد. جزیره سامویی نزدیک به 35 کیلومتری شمالِ جنوبی ترین نقطه تایلند واقع شده و در عریض قسمتش 25 کیلومتر پهنا دارد. مرکزی ترین قسمت های جزیره سامویی طبیعتی بکر دارد. عظیمترین کوه جزیره به نام کوه کائو پوم با ارتفاعی برابر با 635 متر در این بخش واقع شده است.

تور پوکت 97

پوکت با سواحل شنی زیبا، درخت های نخل، دریای زمردین و شهرهای پرشورش یکی از برترین مقاصد جهانگردی ساحلی در جهان است. برای هر سلیقه و هر بودجه ای میتوان در جزیره پوکت چیزی یافت. تنوع هتل ها، غذاخوری و جشن ها و پایکوبی ها آنچنان زیاد است که هیچ ثانیه ای در این جزیره هدر نخواهد شد.

در واقع تور پوکت 97 یا همان اسم پوکت نام ایالتی جنوبی در جنوب تایلند است که مرکز آن جزیره ای به همین نام می باشد و این استان شامل جزایر گرمسیری عظیم و کوچک اطراف مرکز ایالت نیز میگردد. پوکت، عظیمترین جزیره کشور تایلند، واقع در جنوب غرب این کشور است. این جزیره تقریباً در فاصله 863 کیلومتری جنوب بانکوک بوده و مساحتی برابر با 543 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

محبوب ترین ناحیه جهانگردی در پوکت، ساحل پتونگ (Patong Beach) نام دارد که در ساحل مرکزی واقع شده و دلیل محبوبیت آن دسترسی ساده به ساحل طولانی و عریض این منطقه است. سواحل بسیاری در شمال و جنوب پتونگ وجود دارند که میتوان از میان آنها به ساحل معروف کارون، ساحل کاتا (در جنوب) و همچنین سواحل کامالا و سورین (در جنوب) اشاره نمود.

تور پاتایا 97

همانطور که میدانید، کشور تایلند جاذبه های فراوانی دارد. از جمله این جاذبه های می توان به شهر ساحلی پاتایا اشاره نمود که در جنوب شرق پایتخت کشور تایلند، بانکوک واقع شده است. این شهر بر ساحل شرقی خلیج تایلند قرار داشته و تا بانکوک 150 کیلومتر فاصله دارد.

کوشش هایی که از طرف مسئولان پاتایا اجرا شده، منجر به بهبود کیفیت ساحل های این شهر شده، هرچند همچنان از زرق و برق ساحل های تایلند فاصله دارند و ساخت و ساز بیش از حد باعث از بین رفتن منابع طبیعی پاتایا شده اند.

با این وجود تور پاتایا 97 فراوانی هتل ها و مسافرخانه های پاتایا و همچنین نزدیکی این شهر به بانکوک، باعث شده که این شهر مقصدی ایده آل برای گذراندن ایم تعطیل، هم جهانگردان خارجی و هم مسافران داخلی باشد. بطور متوسط سالانه نزدیک به 5 میلیون نفر از این شهر ساحلی بازدید می نمایند. با توجه به نزدیک بودن پاتایا به بانکوک، اغلب ترانسفر زمینی را برای ورود به پاتایا پیشنهاد مینمایند. این روش البته ارزان تر نیز هست.

گشت وگذار در شهر پاتایا بسیار ساده است. خیابان ساحلی پاتایا که اغلب آن را به نام بیچ رود میشناسند، خیابانی است که در امتداد ساحل، از شمال تا جنوب شهر کشیده شده است. به موازات این خیابان، دو خیابان اصلی دیگر وجود دارد که خیابان دوم و خیابان سوم نامیده می شوند.

منبع: مجله سفر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 872

به "بهترین تورهای تایلند نوروز 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تورهای تایلند نوروز 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید