آنچلوتی: همچنان علاقه مند به مربیگری تیم ملی ایتالیا هستم

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از علاقه اش به نشستن روی نیمکت آتزوری، کار با برندگان توپ طلا و رابطه اش با فلورنتینو پرس گفت.

آنچلوتی: همچنان علاقه مند به مربیگری تیم ملی ایتالیا هستم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که به عنوان یکی از گزینه های اصلی راهنمایی تیم ملی فوتبال ایتالیا در آینده مطرح است، در گفت و گو با گاتزتا تی وی در پاسخ به این پرسش که آیا مایلید روزی راهنمایی آتزوری را بر عهده بگیرید؟، گفت: البته که دوست دارم ولی تنها زمانی تمایل به نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا دارم که انگیزه ام برای مربیگری به صورت روزانه را از دست بدهم. البته همچنان علاقه مند به مربیگری آتزوری هستم ولی در فوتبال چیزی به نام سرنوشت هم وجود دارد.

سرمربی رئال مادرید در ادامه توضیح داد: تجربه من به عنوان دستیار آریگو ساچی در جام جهانی 1994 در تیم ملی ایتالیا فوق العاده بود. از کار با ساچی چیزهای زیادی به خصوص در زمینه شرح دادن نکات لازم به بازیکنان آموختم.

وی همچنین در مورد رابطه خود با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید مطرح کرد: رابطه مربی و رئیس باشگاه مهمترین چیز نیست بلکه رابطه خوب مربی و بازیکنان است که تیم را به موفقیت سوق می دهد. گاهی اوقات شرایط به خوبی پیش می رود ولی در پاره ای از موارد هم اینچنین نمی گردد. با این اوصاف و تحت هر شرایطی مربی باید از جانب باشگاهش حمایت گردد.

سرمربی 55 ساله کهکشانی ها در سرانجام و در مقایسه زیدان و رونالدو در تمرین و مسابقات، گفت: زین الدین زیدان در تمرینات فوق العاده سرحال بود در حالی که کریستیانو رونالدو در بازی ها هیجان زده ام می نماید، چون تقریباً در هر باری که به میدان می رود، گلزنی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 516

به "آنچلوتی: همچنان علاقه مند به مربیگری تیم ملی ایتالیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: همچنان علاقه مند به مربیگری تیم ملی ایتالیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید