آپارتمان با 150 میلیون تومان در مناطق 9 تا 12 تهران

به گزارش مجله سامی، مناطق 9، 10، 11 و 12 تهران در واقع حکم کمربندی را دارند که مناطق جنوبی را به مناطق مرکزی و در نهایت شمال شهر پیوند می دهند.

آپارتمان با 150 میلیون تومان در مناطق 9 تا 12 تهران

جهت دریافت خدمات نوسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله ی دلتا در این مناطق بافت جمعیتی، تراکم خانه ها، الگوهای شهرنشینی و سایر المان های محیط شهری تفاوت محسوسی با مناطق بالادستی دارد.

با این حال در این مناطق هم می توان آپارتمان هایی را خریداری کرد که بسته به سرمایه ای که خریدار در اختیار دارد، ظرفیت و امکانات قابل قبولی را به عنوان محل سکونت در اختیار وی می گذارد.

نزدیکی به بازار تهران، از یک سو و نزدیکی به فرودگاه مهر آباد ازسوی دیگر (و البته عبور هواپیماهایی که از روی منطقه 10 می گذرند تا در فرودگاه مهرآباد بر زمین بنشینند) و همچنین نزدیکی به خروجی های غربی و جنوب غربی تهران از جمله ویژگی های این مناطق است.

در این مناطق، معمولا آپارتمان ها، به طور کلی، کوچک تر هستند و سازندگان مسکن ترجیح می دهند به جای این که به دنبال خریداران خاص برای فروش آپارتمان های بالاتر از 110 متر بگردند، نقشه سازه خود را به گونه ای ارائه کنند که محصول نهایی آن ها آپارتمان هایی در متراژ متوسط و کوچک باشد تا با توان مالی و سرمایه خریداران منزل در این مناطق همگونی داشته باشد.

به این ترتیب باید گفت که خرید آپارتمان های نوساز با استفاده از وام 16 میلیون تومانی مسکن در این مناطق بسیار راحت تر است.

برای مثال در منطقه 10 قیمت آپارتمان ها از 2 میلیون و 200 هزار تومان تا 3 میلیون و 200 هزار تومان در نوسان است که به این ترتیب می توان با مبلغ 300 میلیون تومان آپارتمان 100 متری مناسبی را با مشاعات کافی خریداری کرد.

نکته دیگر این که با توجه به فرایند شتابان ساخت و ساز در این مناطق، شاهد دگرگونی سریعی در بافت شهری و همین طور الگوهای عمومی و اجتماعی هستیم که از بعضی جنبه های شهرنشینی، تحول مثبتی به شمار می رود.

در ادامه از وب سایت ملکی جهانی دلتا (DELTA.IR) مواردی را برای شما استخراج و معرفی نموده ایم که با مبلغ نقدی درحدود 150 میلیون تومان و با استفاده از وام 160 میلیون تومانی به راحتی امکان خرید آن ها وجود دارد.

ضمن این که این ملک ها قابلیت دریافت تسهیلات مسکن یکم را دارند چون عموما سنی کمتر از 10 سال دارند.

آپارتمان هایی که باوام مسکن 160 میلیون تومانیدر مناطق 9 تا 12 تهران می توان خرید:

منطقه 9 و 10

https://goo.gl/H6iXuF

منطقه 11 و 12

https://goo.gl/pX1Dq7
منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 857

به "آپارتمان با 150 میلیون تومان در مناطق 9 تا 12 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان با 150 میلیون تومان در مناطق 9 تا 12 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید