ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر در مرزهای خوزستان

به گزارش مجله سامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر اربعین تاکنون در دو مرز شلمچه و چذابه اطلاع داد.

ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر در مرزهای خوزستان

علی خدادادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به خدمات امدادی کمیته امداد و نجات اربعین جمعیت هلال احمر خوزستان، اظهار کرد: از 13 مهرماه تاکنون، هشت هزار و 783 بیمار به صورت سرپایی در ایستگاه سلامت مستقر در مرز شلمچه درمان شده اند و 47 نفر نیز از این مرز به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی اضافه نمود: همچنین در این مدت هفت هزار و 568 نفر برای انجام تست قندخون و فشارخون به این ایستگاه مراجعه نموده اند. در این مدت، سه هزار و 162 نفر نیز برای انجام تست قندخون و فشارخون به ایستگاه سلامت در مرز چذابه مراجعه نموده اند و پنج هزار و 186 بیمار نیز در این مرز به صورت سرپایی درمان شده اند. همچنین 30 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

خدادادی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر اربعین تاکنون، اعلام کرد: در مجموع در دو مرز شلمچه و چذابه و سایر پایگاه های ثابت بین شهری، 11 هزار و 908 نفر برای انجام تست قند خون و فشارخون به ایستگاه های سلامت هلال احمر مراجعه نموده اند و 15 هزار و 385 بیمار نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 527

به "ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر در مرزهای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات درمانی به بیش از 27 هزار زائر در مرزهای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید