استفاده پلیس آمریکا از دستبند و گاز فلفل علیه دختر 9 ساله

به گزارش مجله سامی، انتشار یک فیلم جنجالی نشان می دهد افسران پلیس شهر راچستر آمریکا ضمن برخورد خشن با یک دختر 9 ساله به دستان او دستبند زده اند.

استفاده پلیس آمریکا از دستبند و گاز فلفل علیه دختر 9 ساله

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تصاویر جدید منتشر شده از دوربین لباس نیرو های پلیس شهر راچستر در ایالت نیویورک آمریکا، یک بار دیگر وحشیگری پلیس این کشور را به نمایش گذاشت.

در این تصاویر دختر 9 ساله ای دیده می گردد که پلیس راچستر آمریکا به دستان او دستبند زده و با خشونت در حال مهار او برای نشاندن وی روی جایگاه های عقب خودروی پلیس است. در این تصاویر صدای دختر شنیده می گردد که در حال گریه و صدا کردن پدرش است.

به گفته آندره آندرسون معاون رئیس پلیس راچستر، ماموران این اداره روز چهارشنبه در پاسخ به گزارش یک مشکل خانوادگی، به دستان این دختر 9 ساله دستبند و به صورت او اسپری فلفل زدند.

بنابر گزارش ها، افسران پلیس بعد از آن که این دختر به دستورات آن ها گوش نمی دهد و پاهایش را برای بسته شدن در خودرو به داخل نمی برد، به صورت وی اسپری فلفل می زنند.

به گزارش شبکه سی ان ان، آندرسون گفت این دختر بعد از این برخورد به بیمارستان عمومی راچستر منتقل و بعد آزاد شد.

لاولی وارن شهردار راچستر روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: از تصاویر تعیین است که ما باید در حمایت از بچه ها و خانواده ها کار بیشتری انجام دهیم.

رئیس پلیس راچستر هم در این کنفرانس خبری، اتفاق اتفاق افتاده را غیرقابل قبول خواند. وی گفت: ما می خواهیم کار هایی را که باید انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این نوع اتفاق ها تکرار نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1494

به "استفاده پلیس آمریکا از دستبند و گاز فلفل علیه دختر 9 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده پلیس آمریکا از دستبند و گاز فلفل علیه دختر 9 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید