اطلاعات کاخ موزه سبز به زبان آلمانی ترجمه شد

به گزارش مجله سامی، اطلاعات کاخ موزه سبز واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، به زبان آلمانی ترجمه شد و در دسترس بازدیدکنندگان و علاقه مندان نهاده شد.

اطلاعات کاخ موزه سبز به زبان آلمانی ترجمه شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در راستای تکریم بازدیدکنندگان و ارتقائ کیفیت ارائه خدمات موزه ای در سطح بین الملل، اطلاعات این موزه علاوه بر زبان فارسی، تا کنون به زبان های انگلیسی، چینی و ترکی استانبولی نیز ترجمه شده و در وب سایت سعدآباد و نیز محل این موزه قرار داشته و ترجمه اطلاعات مذکور به سایر زبان های پرکاربرد نیز در دستور کار این موزه است.

کاخ موزه سبز یکی از زیباترین کاخ های موجود در ایران است که در سال های 1301 تا 1307 خورشیدی، با کوشش هنرمندان و معماران ایرانی، در دوطبقه (زیرزمین و همکف) در نقطه ای مرتفع، در شمال غربی سعدآباد بنا گشت و پهلوی اول از آن به عنوان اقامتگاه تابستانی و دفتر کار خود استفاده می کرد.

در این کاخ از هنرهای ایرانی بسیار زیبا و قابل توجهی از جمله: سر در و ستون های مرمر با نقوش و موتیف های هنر ایرانی و اروپایی، گچ بری و آیینه کاری های ظریف و زیبا، تذهیب دیوارها اثر استاد حسین بهزاد، و خاتم کاری حاصل کار گروهی کارگاه استاد صنیع خاتم، آیینه کاری های سقف با طرح قندیل، فرش های نفیس دستباف و .... استفاده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 336

به "اطلاعات کاخ موزه سبز به زبان آلمانی ترجمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کاخ موزه سبز به زبان آلمانی ترجمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید