اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می گیرد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در رابطه با سوءاستفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه های خالی گفت: در مقطعی می توانستند چنین کاری را انجام دهند اکنون دیگر دوره آن گذشته است. طبق دسترسی هایی که به اطلاعات و کدهای ملی داریم می دانیم، چه کسانی چه کار می نمایند و درامد و شغل شان چیست. هیچ کس نمی تواند فریب مان دهد. سامانه های اطلاعاتی که به هم متصل شده یاری می نماید تا بتوانیم، تشخیص درست دهیم.

اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می گیرد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

او ادامه داد: در قانون مالیات بر خانه خالی، یک تکلیف داریم که سامانه جامع املاک و اسکان را ایجاد و فعال و بارگذاری کردیم و پیامک برای مالکینی که واحد مسکونی دارند، ارسال شده است. فضا و شرایط به گونه ای است که در راستا حرکت می کنیم. طرح مالیات بر خانه های خالی که نمایندگان به دنبال آن هستند در جهت ارتقا قانون قبلی است و به بهبود قانون، یاری می نماید.

اسلامی در رابطه با کٌندی اعطای وام ودیعه مسکن گفت: این اعطا مقداری کٌند صورت می گیرد زیرا تازه آغاز شده است، ولی چند روزی است که مقداری شتاب گرفته و خواهد گرفت.

مسکن: برنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1131

به "اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید