افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/خراسان رضوی شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS، خط تغذیه و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح شد.

افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، محسن صالحی نیا در آیین افتتاح این پروژه عمرانی اظهار کرد: بهره برداری طرح های زیرساختی و عمرانی از اولویت های اصلی در تمامی شهرک ها و نواحی صنعتی بوده و برای توسعه کشور امری لازم است.

وی ادامه داد: تمامی طرح هایی که در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور اجرا می شوند بر اساس نیازهای واحدهای صنعتی و تسریع در بهره برداری آن انجام می گیرد.

صالحی نیا اضافه کرد: با توجه به شرایط مالی که دشمن به وجود آورده اجرای پروژه های عمرانی متوقف نشده و با بهره گیری از دانش و توانمندی های پیمانکاران داخلی پروژه ها به بهره برداری می رسند.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه فراورینمایندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می گردد.

مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به افتتاح کارگاه های این ناحیه صنعتی اضافه کرد: هر کجا که ظرفیت برای فراوری وجود داشته باشد امکانات زیرساختی را در اختیار صنعتگران قرار می دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی استفاده نمایند.

وی با اشاره به مزیت های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان خاطر نشان کرد: کاهش هزینه های انبارداری و حمل ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

مهدی زاده مقدم اعلام کرد: پروژه گاز با حجم عملیات به طول 5.6 کیلومتر لوله گذاری و ایستگاه TBS و خط تغذیه با هزینه ای بالغ بر 13000 میلیون ریال و پروژه واحدهای کارگاهی با هزینه 8100 میلیون ریال اجرا شده است.

وی گفت: این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضر با 31 هکتار فضای صنعتی برای واحدها زمینه فراوری را فراهم نموده است.

مه ولات در فاصله 203 کیلومتری مشهد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 740

به "افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات" امتیاز دهید

1 کاربر به "افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید