افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه

به گزارش مجله سامی، فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه روز یکشنبه 13 تیر ماه با حضور معاون وزیر صمت افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در ادامه برنامه توسعه انبار های افق کوروش در کشور؛ فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه با حضور عباس تابش، معاون وزیر و رئیس سازمان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، مدیران اجرایی استان و مدیران و کارکنان افق کوروش در کرمانشاه افتتاح شد.

با افتتاح و بهره برداری از فاز دوم طرح توسعه انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه، ضمن این که فضای فیزیکی انبار کرمانشاه بیش از دوبرابر افزایش یافته و از 4500 متر به 10 هزار متر می رسد امکان نگهداری کالا ها هم از 15 روز به 30 روز افزایش می یابد. همچنین ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و افزایش توان سرویس دهی از 100 فروشگاه استان های کرمانشاه و ایلام به 140 فروشگاه در استان های همدان و لرستان، در نتیجه توسعه انبارمرکزی افق کوروش در کرمانشاه فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است در سال جاری، برنامه توسعه انبار های افق کوروش در سراسر کشور که علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی سریع و بهینه به هم میهنان موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور می شود با افتتاح طرح توسعه فاز دوم انبار مرکزی کرمان آغاز و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده در سایر انبار های این شرکت در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1746

به "افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید