افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فومن در دهه فجر

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد شهرستان فومن، از افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در دهه فجر سال جاری اطلاع داد.

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فومن در دهه فجر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حسین جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فومن، از افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در دهه فجر سال جاری اطلاع داد و اظهار کرد: هر یک از این واحدهای مسکونی با زیربنای 46 مترمربع، از محل تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ هر واحد 12.5 میلیون تومان ساخته شده است.

وی اضافه کرد: بقیه هزینه های ساخت از آورده کمیته امداد و خیرین و نیکوکاران تامین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فومن، با اشاره به اینکه حجم فعالیت این نهاد در 9 ماهه نخست سال جاری با 25 هزار 31 مورد فعالیت و با اعتباری حدود 62 میلیارد ریال صورت گرفته است، گفت: این مبلغ از محل تامین اعتبار صندوق اشتغال کمیته امداد و بانک های عامل، منابع کمیته امداد، منابع امدادی، درآمدهای محلی و یاری های خیرین و نیکوکاران تامین شده است.

جهانگیری توضیح داد: از این مبلغ در جهت فعالیت های کمیته امداد در زمینه پرداخت هزینه درمانی، پرداخت مستمری به مددجویان، پرداخت یاری هزینه معیشتی و پرداخت وام های کارگشایی، تعمیر و بازسازی مسکن، پرداخت هزینه دانش آموزی و دانشجویان، حمایت از ایتام تحت پوشش و پرداخت هزینه به نوعروسان استفاده می گردد.

وی گفت: با آموزش های حرفه آموزی کوتاه مدت و دراز مدت و پرداخت وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی توانستیم برای تعدادی از مددجویان ایجاد کار و با فعالیت در زمینه گاوداری، پرورش قارچ، صنایع دستی، قلاب دوزی، حصیربافی، فرش بافی، پرورش ماهی و غیره ایجاد شغل کنیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 904

به "افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فومن در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فومن در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید