افزایش تعداد نمایندگی های ارایه دهنده خدمات کوییک سرویس ایساکو

به گزارش مجله سامی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، تعداد نمایندگی های ارایه دهنده خدمت کوییک سرویس را افزایش داد.

افزایش تعداد نمایندگی های ارایه دهنده خدمات کوییک سرویس ایساکو

به گزارش ایکوپرس، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: کوییک سرویس تا تیر ماه امسال در 11 نمایندگی مجاز منتخب مجموعه اجرایی شده بود و از اواسط تیرماه هم زمان با فاز دوم برنامه، این تعداد به 44 نمایندگی در سراسر کشور افزایش می یابد. در فاز سوم نیز این خدمات با ایجاد فضای استاندارد در سایر نمایندگی های کشور راه اندازی خواهد شد.

ماشااله وردینی تشریح کرد: کوییک سرویس یا سرویس سریع جزو خدماتی است که از اسفند ماه سال گذشته در بعضی نمایندگی های منتخب ایساکو در شهر های تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و طی آن مشتریان می توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلتر های خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی ها مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: زمان حضور مشتریان در این طرح برای دریافت خدمات مذکور، از پذیرش تا صدور فاکتور حدود سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می تواند با حضور در جهت و فضای اختصاص یافته به همین منظور در نمایندگی، از نزدیک شاهد مراحل سرویس خودرو باشد.

وردینی در مورد نقاط قوت این طرح به تامین اقلام متنوع از برند های مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان اشاره نمود و گفت: این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت این سرویس ها نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی همچنین در مورد مزایای این طرح به کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور در کنار خودرو حین تعمیرات، در نمایندگی های منتخب ارائه خدمات سرویس سریع اشاره نمود.

معاون ایساکو اضافه کرد: مراجعه به شبکه نمایندگی های مجاز ایران خودرو این اطمینان خاطر را به دارندگان محصولات این شرکت می دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به آنالیز و برطرف عیوب خودرو پرداخته و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به افزایش فروش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم یدکی، مراجعه به نمایندگی های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود.

وردینی در انتها گفت: تمامی اقدامات شرکت ایساکو در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در هزینه و زمان ارائه خدمات برنامه ریزی می گردد و امیدواریم این خدمت نیز بتواند سهم مهمی در ارتقا این مهم داشته باشد.

گفتنی است دارندگان محصولات ایران خودرو با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir و یا تماس با مرکز تماس ایران خودرو به شماره 096440، می توانند از لیست نمایندگی های ارایه دهنده این طرح مطلع شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1123

به "افزایش تعداد نمایندگی های ارایه دهنده خدمات کوییک سرویس ایساکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد نمایندگی های ارایه دهنده خدمات کوییک سرویس ایساکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید