الهیان: غرب زدگان حق اظهار نظر در مورد دستاورد های کشور را ندارد

به گزارش مجله سامی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: جریان غربگرا که در دوران مسئولیتش در کشور توان خود را معطوف به مذاکره با آمریکا کرده و توجهی به ظرفیت های داخلی نداشته است، حق اظهار نظر در مورد دستاورد ها وموفقیت های کشور را ندارد.

الهیان: غرب زدگان حق اظهار نظر در مورد دستاورد های کشور را ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، با اشاره به برخی واکنش های منفی در فضای مجازی درباره پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط برخی عناصر غربگرا در کشور، گفت: دستاورد بزرگ سپاه و نظام در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا در سطح بین الملل انعکاس وسیعی داشته است.

وی اضافه کرد: این دستاورد و موفقیت به قدری بزرگ هست که تحسین بسیاری از شخصیت ها و کشور ها را به دنبال داشته و حتی دشمن بزرگ ما آمریکا را نیز به واکنش واداشته است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه با وجود اذعان بسیاری از کشور ها و شخصیت های خارجی به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در پرتاب ماهواره نور، جریان غربگرا در کشور در صدد کم رنگ جلوه دادن این موفقیت بزرگ است.

الهیان اظهار داشت: این جریان غربگرا در دوران مسئولیت خود کار خاصی برای مردم نکرده و دستاورد چندانی هم نداشته است.

وی در پایان گفت: این جریان غربگرا در دوران مسئولیت خود تمام توان خود را صرف مبارزه با غرب و آمریکا کرده و توجهی به ظرفیت های داخلی نداشته است و حال هم حق ندارد در مورد دستاورد های ملی، اظهار نظری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 990

به "الهیان: غرب زدگان حق اظهار نظر در مورد دستاورد های کشور را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهیان: غرب زدگان حق اظهار نظر در مورد دستاورد های کشور را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید