الگوریتم متا 60 کارمند فیس بوک را به طور تصادفی اخراج کرد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یک پیمانکار متا اخیراً به تعدادی از کارمندانش اعلام نموده فعالیت آنها برای فیس بوک به زودی خاتمه می یابد. حدود 60 کارمند شرکت Accenture تحت تاثیر این اقدام اخراج می گردد. شرکت مذکور بر تیم هایی از بازبین های محتوای فیس بوک و دیگر پیمانکارها نظارت می نماید.

الگوریتم متا 60 کارمند فیس بوک را به طور تصادفی اخراج کرد

علت این اخراج ها هنوز تعیین نیست و توضیحاتی درباره تغییرات به کارمندان داده نشده است. طبق گزارش اینسایدر، نمایندگان Accenture طی یک تماس ویدئویی سریع خبر اخراج را به کارمندان مذکور داده و خاطرنشان کرد پیمانکاران از طریق یک الگوریتم و به طور تصادفی آنها را انتخاب نموده اند.

فیس بوک از اظهار نظر در این باره خودداری و نماینده Accentureنیز انجام اقدامات برای اخراج کارمندان را تکذیب کرد.

اخراج نیروهای متا در حالی اتفاق می افتد که این شرکت در میانه رکود مالی و کسب و کار آگهی های آنلاینش با چالش رورو شده است.

شرکت آمریکایی مذکور پس از صرف چند میلیارد دلار در بخش واقعیت مجازی، اخیراً از کاهش عایدی برای نخستین بار در طول تاریخچه فعالیتش خبر داده بود. به همین دلیل شرکت مادر فیس بوک طرح های استخدام نیروی نو را کاهش داده و به مدیران خود اعلام نموده بود کارمندانی با عملکرد ضعیف را حذف نمایند.

علاوه بر آن فیس بوک بعضی از خدماتی که به کارمندان ارائه می کرد مانند سرویس لباسشویی را از شروع 2022 میلادی حذف نموده است.

اخیراً کارمندان متا نگران بودند که این شرکت 10 درصد نیروی کار خود را حذف کند، هرچند شرکت تا به امروز اخبار مربوط به اخراج گسترده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2157

به "الگوریتم متا 60 کارمند فیس بوک را به طور تصادفی اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الگوریتم متا 60 کارمند فیس بوک را به طور تصادفی اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید