با برنامه ریزی در افزایش انگیزه مطالعه و ارتقای سطح آگاهی، به ایران قوی می رسیم

به گزارش مجله سامی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران، معلمان و دانش آموزان برتر استان مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله گفت با برنامه ریزی در افزایش انگیزه مطالعه و ارتقای سطح آگاهی؛ سریع تر به ایران قوی خواهیم رسید.

با برنامه ریزی در افزایش انگیزه مطالعه و ارتقای سطح آگاهی، به ایران قوی می رسیم

یوسف نوری با اشاره به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) گفت: من در گام نخست وظیفه دارم سلام رئیس جمهور را به جامعه فرهنگیان استان و دانش آموزان برسانم و بسیار خرسندم که در جمع مدیران، معلمان، آموزگاران و دانش آموزان برتر و نمونه مازندرانی حضور دارم.

نوری با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی معلمان، گفت: نمی توان ضعف های موجود در نظام تعلیم و تربیت را انکار کرد، ولی باید توجه داشته باشیم همیشه به واسطه حضور و ایثارگری های معلمان در این دستگاه شاهد نقاط قوت زیادی بوده ایم.

وزیر آموزش و پرورش اضافه نمود: نگاه دولت سیزدهم به آموزش و پرورش، نگاه ویژه ای است و من مطمئنم با همکاری و یکدلی مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان مسائل رفع خواهد شد.

عضو کابینه دولت مردمی بر حکمرانی شایسته تربیتی به عنوان موضوعی جدی تاکید و توضیح داد: یکی از عرصه های تحقق این حکمرانی، مردمی سازی آموزش و پرورش است. در واقع باید بتوانیم پس از احداث مدرسه به وسیله خیّرین، از ظرفیت آن ها برای اداره و نگهداشت مدارس بهره ببریم و در مدارس وقفی نیز از اوقاف یاری بگیریم.

نوری بعلاوه توضیح داد: برای داشتن ایران قوی، باید آگاهی عمومی را بالا ببریم و افزایش آگاهی مردم، تنها با افزایش انگیزه مطالعه در جامعه و در سایه برنامه ریزی صحیح وزارت آموزش و پرورش، میسّر خواهد بود.

نماینده ویژه رئیس جمهور ادامه داد: در جلساتی که با رئیس جمهور خواهم داشت، نکات مطرح شده در این جلسه و دغدغه های شما عزیزان را بازگو خواهم کرد و در حد امکان در پی راه چاره این مسائل و کاهش نگرانی شما خواهم بود.

وی در انتها ضمن تبریک پیشاپیش سال نو از دانش آموزان حاضر در جلسه خواست ضمن تفریحات سالمی که در مدت تعطیلات خواهند داشت، حتما از کتابخوانی و مطالعه غفلت نکنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2075

به "با برنامه ریزی در افزایش انگیزه مطالعه و ارتقای سطح آگاهی، به ایران قوی می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برنامه ریزی در افزایش انگیزه مطالعه و ارتقای سطح آگاهی، به ایران قوی می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید