تور ارزان ارمنستان: برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی در ارمنستان

به گزارش مجله سامی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت ایران در ایروان ارمنستان طی روز های 20 تا 22 خرداد ماه امسال برپا می گردد.

تور ارزان ارمنستان: برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت ایران در ایروان ارمنستان طی روز های 20 تا 22 خرداد ماه امسال برپا می گردد.

علاقمندان جهت ثبت نام برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه می توانند تا 25 اردیبهشت ماه جاری جهت ثبت نام به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5 - 02188540252 تماس بگیرند.

ظرفیت حضور شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت محدود است و صرفا 15 شرکت امکان حضور در پاویون را خواهند داشت.

در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های تجهیزات پزشکی، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات اورژانس، تجهیزات پوشیدنی، لوازم مصرفی پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات دندان پزشکی، لوازم و محصولات ارتوپدی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، تجهیزات رادیولوژی و سونوگرافی، محصولات انفورماتیکی تشخیصی، نانو تکنولوژی و نوآوری های پزشکی و تجهیزات توانبخشی و بهزیستی حضور پیدا می نمایند.

گفتنی است، یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای یاری به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2070

به "تور ارزان ارمنستان: برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید