ترک زودهنگام ورزشگاه توسط رونالدوی عصبانی پس از تعویض غیرمنتظره

به گزارش مجله سامی، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در بازی این تیم مقابل میلان ورزشگاه را زودهنگام ترک کرد.

ترک زودهنگام ورزشگاه توسط رونالدوی عصبانی پس از تعویض غیرمنتظره

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در دوازدهمین بازی خود در رقابت های سری A ایتالیا در حالی به لطف گلزنی پائولو دیبالا در دقیقه 77 با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود، میلان غلبه کرد که تعویض غیرمنتظره کریستیانو رونالدو در دقیقه 55 بازی یکی از اتفاق های مهم این دیدار بود.

رونالدو 34ساله که اولین تعویض مائوریتزیو ساری در این بازی بود، پس از اینکه جای خود را به پائولو دیبالای آرژانتینی داد، به جای اینکه به روی نیمکت تیمش برود، در حالی که از تعویض شدنش عصبانی و ناراحت به نظر می رسید و رو به نیمکت تیم به زبان پرتغالی چیزی گفت، مستقیم به رختکن رفت.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا، کریستیانو سه دقیقه پیش از به صدا در آمدن سوت سرانجام بازی اقدام به ترک ورزشگاه کرد و در شادی هم تیمی هایش بابت برد مقابل روسونری شرکت نکرد. این دومین بازی متوالی بود که رونالدو تعویض می شد.

ساری پیش از این گفته بود که رونالدو به دلیل آسیب دیدگی مکرر زانو باعث شده سبک دویدنش را تغییر دهد و برای جبران این موضوع بیش از حد به عضلات ران پایش فشار می آورد.

رونالدو که این فصل در 14 بازی از رقابت های مختلف 6 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل برای هم تیمی هایش ساخته است، در بازی با لوکوموتیو مسکو در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم توسط مائوریتزیو ساری تعویض شده بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 604

به "ترک زودهنگام ورزشگاه توسط رونالدوی عصبانی پس از تعویض غیرمنتظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترک زودهنگام ورزشگاه توسط رونالدوی عصبانی پس از تعویض غیرمنتظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید