تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید

به گزارش مجله سامی، به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رویداد برند کارفرمایی روز چهارشنبه 8 شهریور 1402، در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور مهندس مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و مدیران کسب وکار های فعال در حوزه اقتصاد نوآوری کشور، برگزار گردید و با قدردانی از چهره های برگزیده عرصه منابع انسانی، تندیس ویژه این رویداد به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اهدا شد.

تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید

در متن این تندیس خطاب به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل آمده است: یکی از پیش احتیاج های دستیابی به نوآوری، باور به مسیری است که انتخاب نموده ایم. به همین علت، بر خود واجب دانستیم در اولین رویداد برند کارفرمایی، از شما به عنوان یکی از چهره های ثابت قدم و تأثیرگذار در مسیری که امید به بهبود را در ایران عزیزمان زنده نگه می دارد، تقدیر کنیم.

اولین دوره رویداد برند کارفرمایی از سلسله رویداد های کارخانه نوآوری رسانه راه کار است که با هدف آنالیز چالش ها، الزامات و فرصت های سازمان ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار گردید.

این رویداد کوشش می نماید مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب وکار های مختلف ایرانی از جمله زیست بوم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که برترین ها و مؤثرترین تجربه ها به اشتراک گذاشته گردد.

برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که افراد، برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری آن، قائل هستند. شرکت ها با سرمایه گذاری و بهبود برندکارفرمایی خود می توانند به انتخاب های اول کارجویان تبدیل شوند و از این طریق کم تر دغدغه جذب نیرو های توانمند را داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2321

به "تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید