تکامل اجتماعی انسان با ارتباط فراگیر، پایدار و امن امکان پذیر است

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی به موضوع ریشه ای و مهم ارتباطات تاکید نمود وگفت: هدف نهایی تمامی ادیان الهی، تکامل انسانی و تکامل اجتماعی است و ارتباطی فراگیر، پردامنه؛ پایدار و امن احتیاج بشر امروز است تا به این تکامل اجتماعی دست یابد.

تکامل اجتماعی انسان با ارتباط فراگیر، پایدار و امن امکان پذیر است

وی اضافه کرد: انسان های کامل و پویا، خانواده منسجم و سالم و تعاملات سودمندتر، محورهای اصلی و مهم برای تکامل اجتماعی هستند که همگی زمینه ساز پیشرفت های مالی، فرهنگی و اجتماعی در هر کشوری خواهد شد.

مهندس سلطانی با اشاره به وظیفه سنگین دست اندرکاران در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در زمان حال گفت: همدلی وهم فکری میان مردم با دست اندرکاران ارتباطات در شرکت مخابرات ایران باعث رونق کسب وکار ورضایتمندی مشتریان شرکت خواهد شد و این اتفاق تا به امروز به مدد دوستان در حوزه روابط عمومی در مجموعه شرکت مخابرات ایران به خوبی انجام شده است.

فعالیت های روابط عمومی یک هنر بی نهایت است

مهندس سلطانی با اشاره به قدمت طولانی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از یکپارچگی فعالیت های این حوزه با تمامی مناطق در سراسر کشور تقدیر کرد و اضافه کرد: کار روابط عمومی بسیارخطیر و تاثیر گذار است و مانند شمشیر دو لبه می باشد. افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند باید دانش کافی داشته باشند و باحساسیت، علاقمند و پشتکار، هنرمندانه فعالیت هایشان را راهنمایی کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران باشاره به شعار سال جاری اتحادیه دنیای مخابرات، به تمامی همکاران تاکید نمود این شعار را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و در این رابطه اضافه کرد: در بخشی از برنامه 1400 شرکت مخابرات ایران، تحقق دیجیتال به منظور کنترل بحران آمده است که با اجرای این برنامه به رشد ارتباطات پایدار در شرایط کرونا منجر می گردد تا خدمات مطلوب تری به مردم ارایه گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شیوع کرونا در دنیا موضوع آموزش حضوری را متحول نموده بر گسترش توسعه ارتباطات در تمامی مناطق با یاری تمامی بازیگران صحنه ارتباطات کشور تاکید داشت و توضیح داد: برای برقراری ارتباط پایدار برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان با توجه به افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی، از برنامه های شرکت مخابرات در سال جدید است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1676

به "تکامل اجتماعی انسان با ارتباط فراگیر، پایدار و امن امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکامل اجتماعی انسان با ارتباط فراگیر، پایدار و امن امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید