ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است

به گزارش مجله سامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین صرفا اینترنتی و پیامکی است.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، ابراهیم مبارک قدم، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک مرحله دیگر از ثبت نام اقدام ملی مسکن در قزوین (مهرگان) از امروز، دوشنبه 26 اسفند شروع می گردد و برای ثبت نام هیچ نیازی به حضور در اداره کل راه و شهرسازی و یا کافی نت ها نیست.

مبارک قدم اضافه نمود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام به وسیله پیامک، هیچ ضرورتی به حضور در کافی نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید نمود: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی به سرشماره 300073640 استفاده کنند.

مبارک قدم مطرح نمود: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می توانند از ساعت 10 صبح امروز تا ساعت 24 فردا به وسیله تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی فوق، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

وی ادامه داد: به پیامک هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نمی گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی اشاره نمود: بدیهی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که به وسیله پیامک ثبت نام کرده اند، پس از برطرف بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، به وسیله سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت می گیرد.

دبیر شورای مسکن استان بیان کرد: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مبارک قدم گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی اضافه نمود: متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

 
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 802

به "ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است" امتیاز دهید

5 کاربر به "ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است" امتیاز داده اند | 3.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید