حضور آموزشگاه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم وصنعت

به گزارش مجله سامی، آموزشگاه همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف، فرصت های ویژه کارآموزی خود را از امروز شنبه 3 دی 1401 به مدت سه روز به نمایشگاه کار دانشگاه علم وصنعت آورد.

حضور آموزشگاه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم وصنعت

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آموزشگاه همراه اول با حضور در هشتمین نمایشگاه کار صدف که از امروز 3 دی 1401 در دانشگاه علم و صنعت شروع به کار نموده و به مدت 3 روز دایر است، ضمن تشریح ششمین دوره کارآموزی همراه اول برای بازدیدنمایندگان، 90 فرصت شغلی نیز ویژه این نمایشگاه ارائه نموده است.

این فرصت های شغلی مختص رشته های مهندسی کامپیوتر، مدیریت و MBA، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مدیریت مالی و حسابداری، منابع انسانی و… است که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آموزشگاه همراه اول به تمامی مشخصات عمومی، شغلی و تحصیلی تمامی این موقعیت های شغلی (کارآموزی منجر به استخدام) دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است، فرصت ثبت نام در ششمین دوره کارآموزی همراه اول تا 5 دی 1401 برای تمامی علاقه مندان فراهم است؛ متقاضیان برای دسترسی به بیش از 90 موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول که ضمن کسب تجربه در مجموعه ای از شرکت های بزرگ حوزه ICT، دریافت حقوق و بیمه حین دوره کارآموزی و ارائه گواهی معتبر در خاتمه دوره می توانند با مراجعه به سایت این آموزشگاه به آدرس https://hamrah.academy/internship، شانس خود را برای استفاده از این فرصت ویژه استخدام در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور امتحان نمایند.

فرآیند انتخاب کارآموزان از میان متقاضیان هم به این شکل است که پس از انتخاب موقعیت شغلی و ثبت اطلاعات، آزمون ارزیابی اولیه صورت می گیرد و آنالیز رزومه تخصصی و دعوت به مصاحبه در صورت تأیید انجام می گردد که مهر ورود به دوره است.

تا به امروز و براساس آمارهای پنج گانه از برگزاری دوره های کارآموزی همراه اول، بیش از 35 هزار رزومه ثبت شده و برای بیش از 430 موقعیت کارآموزی، بالغ بر 310 کارآموز جذب همراه اول شده اند.

آموزشگاه همراه اول با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در زیست بوم دیجیتال در تابستان 1399 شروع به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آموزشگاهک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2257

به "حضور آموزشگاه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم وصنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور آموزشگاه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم وصنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید