خبرنگاران اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای صنعت هسته ای شروع به کار کرد

به گزارش مجله سامی، تهران- خبرنگاران- نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه ای صنعت هسته ای با موضوع دیپلماسی عمومی و با شعار انرژی هسته ای؛ چشم انداز فردا برگزار می گردد.

خبرنگاران اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای صنعت هسته ای شروع به کار کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه ای صنعت هسته ای با موضوع دیپلماسی عمومی و با شعار انرژی هسته ای؛ چشم انداز فردا با هدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای تولیدات رسانه ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از تاریخ 1 بهمن لغایت 25 اسفند 1399 به آدرس پست الکترونیک [email protected] یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی) ارسال نمایند.

نتایج نهایی 20 فروردین 1400 هم زمان با سالروز ملی فناوری هسته ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

همچنین علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به مناسبت شروع این جشنواره نوشت: برای اینجانب، مایه بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای صنعت هسته ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت ها و واحدهای زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می گردد. برای همه دست اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

مقررات و شرایط کلی ارسال آثار:

- شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

منبع: ایرنا

انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای صنعت هسته ای شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای صنعت هسته ای شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید