خبرنگاران نیمفصل اول لیگ برتر والیبال با پیروزی سایپا تمام شد

به گزارش مجله سامی، تهران- خبرنگاران- نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی سایپا در یک دیدار معوقه به پایان رسید.

خبرنگاران نیمفصل اول لیگ برتر والیبال با پیروزی سایپا تمام شد

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 16 امروز (سه شنبه) تیم های سایپا و شهرداری ورامین در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی سه بر یک سایپا به پایان رسید.

این نخستین بازی سایپا با هدایت ناصر شهنازی بود که دیروز سرمربیگری نارنجی پوشان را بر عهده گرفت. سایپا در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 15، 28 بر 26 و 25 بر 23 حریف خود را شکست داد و شهرداری ورامین فقط در ست دوم با امتیاز 25 بر 23 به فزونی دست یافت.

سایپا با این برد، نیم فصل را با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه پنجم به پایان برد. شهرداری ورامین هم که در هفته های پایانی نیم فصل نتایج ضعیفی گرفت، با 7 برد و 21 امتیاز در مکان هفتم ایستاد.

چند هفته اخیر لیگ برتر والیبال ایران به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شد اما قرار است نیم فصل دوم به شیوه لیگ ملت های والیبال و با میزبانی همزمان چهار شهر برگزار شود.

فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان با 11 برد به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر در پایان نیم فصل اول قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر والیبال ایران در پایان نیم فصل نخست

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1409

به "خبرنگاران نیمفصل اول لیگ برتر والیبال با پیروزی سایپا تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیمفصل اول لیگ برتر والیبال با پیروزی سایپا تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید