خواص روغن خراطین چیست؟

به گزارش مجله سامی، روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود. روغن خراطین یکی از طبیعی ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات ورزشکاران است.

خواص روغن خراطین چیست؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می شود و یکی از طبیعی ترین روغن ها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راه حل طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده می شود. این روغن هم برای خانم ها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده می نمایند. در حقیقت می توان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئنترین راه ها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئینهای فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

روغن خراطین
طبع
  • گرم
طریقه مصرف
  • استعمال موضعی
خواص درمانی
  • افزایش دهنده جریان خون در رگها
  • تقویت و رشد مو
  • از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
  • حجم دهنده گونه، لب و سفت نماینده عضلات سینه و باسن
  • افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه
  • افزایش رشد و حجم دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام
مضرات
  • حساسیت
  • بهتر است در دوران شیردهی و حاملگی استفاده نشود.

طرز تهیه روغن خراطین

در گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماریها استفاده می کرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت 100 درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میشود. یکی از ویژگی های کرم خاکی قدرت فراوری و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم می شود... این ویژگی کرم خاکی باعث شد تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته می شود.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره روغن خراطین؛ خواص، طریقه مصرف و مضرات آن

خواص روغن خراطین

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان می شود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، بعضی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

  • حجم دهنده گونه، لب و سفت نماینده عضلات سینه و باسن

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و ... استفاده میشود. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندام های مورد نظر بدن است.

  • کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

  • از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و ...

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرم های دنیا روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف کرده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و ... از طریق گیاهان دارویی و با یاری طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد می شود.

از بین بردن خط خنده با طب سنتی

  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را رفع می نماید.

همه روش های عظیم کردن آلت تناسلی مردان

  • تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن یاری به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو می شود.

10 ترفند ساده برای رشد سریع موی سر

  • افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم دریافت در آن عضله افزایش می یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

طرز تهیه روغن خراطین

برای تهیه این روغن در گذشته که به آن روش ابن سینایی نیز گفته می شود، از 2 کیلو گرم خاکی و 1 کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاریها از این روش استفاده می شود. امروزه از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده می شود. از 80 کیلوگرم کرم خاکی می توان به میزان 1 لیتر روغن کرم خاکی را استخراج نمود.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره روغن خراطین؛ خواص، طریقه مصرف و مضرات آن

طریقه مصرف روغن خراطین

برای استفاده از این روغن، روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت 3 دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن مورد نظر آغشته کرده و مجددا 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شود. همچنین بهتر است روزی 2 مرتبه این عمل انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل شود.

منبع: setare.com
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1476

به "خواص روغن خراطین چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواص روغن خراطین چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید