خودنگاره ای از ارنست کیشنر به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد

به گزارش مجله سامی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خودنگاره ای از ارنست کیشنر به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

خودنگاره ای از ارنست کیشنر به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد

خودنگاره ای که در سال 1907 به وسیله ارنست کیشنر نقاش آلمانی اکسپرسیونیست خلق شده است، این نقاش را با استفاده از ضربات بزرگ قلم مو و رنگ های سرزنده به تصویر می کشد.

حالا قرار است این نقاشی با موافقت وارثان آن در حراجی آثار هنر مدرن و معاصر ساتبیز که در بیست و نهم ژوئن برگزار می گردد، به مزایده گذاشته گردد.

کارشناسان ارزش تقریبی این تابلو نقاشی که خودنگاره با پیپ نام دارد، را بین 9.8 الی 14.7 میلیون دلار برآورد نموده اند. اگر این خودنگاره با بالاترین قیمت تقریبی فروخته گردد به جمع پنج نقاشی گران قیمت متعلق به این هنرمند اضافه خواهد شد.

این نقاش آلمانی زمانی خودنگاره با پیپ را خلق کرد که عضو گروه دی بروک بود. این نقاشی نخستین بار به مالکیت یکی از دوستان و موسسان دی بروک عایدی. این نقاشی بعدها به دست هوکو سیمون یک بانکدار و سیاستمدار ساکن برلین رسید. پس از به قدرت رسیدن نازی ها سیمون به پاریس گریخت و در نهایت در برزیل ساکن شد.

این نقاشی آخرین بار در سال 2007 در نمایشگاه وینسنت ونگوگ و اکسپرسیونیسم واقع در نیویورک به نمایش عایدی. این نمایشگاه، تاثیر ونگوگ بر کیشنر را به نمایش می گذاشت.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2132

به "خودنگاره ای از ارنست کیشنر به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنگاره ای از ارنست کیشنر به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید