دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای داشته است

به گزارش مجله سامی، نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای شده است و من طی چندین نشستی که با دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد پروژه های ملی و شهرستان داشتم، خوشبختانه حمایت های خوبی از سرمایه گذاران انجام گرفته است.

دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای داشته است

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، عبدالله حاتمیان از اقدامات اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان طی چند سال اخیر درزمینهٔ معرفی جاذبه ها و ایجاد زیرساخت های گردشگری در مناطقی که موردتوجه مسافران و گردشگران بوده است، تقدیر کرد و اظهار کرد: این اداره کل همکاری های خوبی با سرمایه گذاران برای ایجاد فضاهای گردشگری در سطح شهرستان به ویژه در مناطق روستایی (بومگردی) دارد. طی سال های اخیر، انقلابی درزمینهٔ گردشگری شهرستان اجرا شده است که با تکمیل و تجهیز این پروژه ها شاهد شکوفایی بیشتر خواهیم بود.

او تأکید کرد: در شهرستان درگز پروژه های گردشگری که دارای طرح توجیهی مناسبی باشند، به طور یقین موردحمایت قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم در گز در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان، از پروژه های گردشگری شامل خانه مسافر بوستان در روستای جان آباد، اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی در روستای حقوردی، حمام ارباب و کارگاه صنایع دستی در شهر درگز، اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در شهر نوخندان، اقامتگاه بوم گردی عمارت نادری و هتل تالار در شهر نوخندان بازدید و با سرمایه گذاران دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار به منظور آنالیز آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های گردشگری در حال ساخت و آنالیز مسائل سرمایه گذاران اجرا شده است.

91 اثر و محوطه تاریخی و یک اثر طبیعی از شهرستان درگز در فهرست میراث فرهنگی کشور به ثبت رسیده است، در این شهرستان یک منطقه نمونه گردشگری و چندین تفرجگاه و زیارتگاه بخشی وجود دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 514

به "دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید