دگزامتازون؛ تنها داروی موثر برای کرونا

به گزارش مجله سامی، در حال حاضر نتایج موقت مطالعات نشان می دهند که دو عامل دیگر، رمدسیویر و اینترفرون، تأثیر کمی در جلوگیری از مرگ و میر یا کاهش زمان بستری در بیمارستان دارند.

دگزامتازون؛ تنها داروی موثر برای کرونا

رئیس سازمان دنیای بهداشت تنها داروی موثر برای موارد شدید کووید-19 را بیان کرد. تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان دنیای بهداشت اعلام داشت که تا به امروز تنها دگزامتازون اثربخشی خود را در موارد شدید کووید-19 نشان داده است.

رئیس سازمان دنیای بهداشت یادآوری کرد که در نتیجه یک مطالعه گسترده در خصوص اثربخشی داروها، این سازمان به این نتیجه رسیده است که ضروری است آزمایش هیدروکسی کلروکین را متوقف کند و همچنین بیان کرد که بیماران دیگر لوپیناویر و ریتوناویر دریافت نخواهند کرد.

تدروس آدهانوم گبریسوس بیان داشت: در حال حاضر نتایج موقت مطالعات نشان می دهند که دو عامل دیگر، رمدسیویر و اینترفرون، تأثیر کمی در جلوگیری از مرگ و میر یا کاهش زمان بستری در بیمارستان دارند.

ویروس کرونا تقریباً همه دنیا را فرا گرفته است و تا به امروز بیش از 38.6 میلیون مورد عفونت در دنیا ثبت شده و تقریبا 1.1 میلیون بیمار بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1291

به "دگزامتازون؛ تنها داروی موثر برای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دگزامتازون؛ تنها داروی موثر برای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید