ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل راهی مالزی می گردد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل اول برای اردو آماده سازی از روز 10 در ماه راهی مالزی می گردد تا در این کشور چند بازی تدارکاتی انجام دهد.

ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل راهی مالزی می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان در تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر برای اردو آماده سازی از 10 دی به مالزی سفر می نماید.

محمد علی شجاعی، سپرست تیم ذوب آهن اصفهان پیرامون این اردو گفت: ما از روز 10 دی راهی کشور مالزی می شویم تا در این کشور ادامه تمرینات خود را انجام دهیم.

بازیکنان ذوب آهن به دستور گل محمدی تا روز 1 دی استراحت نموده و از روز دوم دی تمرینات خود را در اصفهان شروع می نمایند. پس از آن از روز 10 دی تا 22 راهی مالزی شده تا ادامه تمرینات خود را در این کشور انجام داده و چند بازی تدارکاتی نیز انجام دهند.

مصطفی شجاعی تنها بازیکنی بوده که تاکنون حضور نداشتنش در این اردو تعیین شده البته امکان دارد که محسن مسلمان نیز در این اردو حضور پیدا نکند.

البته در صورتی مسعود حسن زاده، مهاجم ملی پوش ذوب آهن اصفهان در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرد، وی نیز ذوب آهن را در اردو مالزی همراهی نمی نماید.

ذوب آهن پس از این اردو، باید برابر پرسپولیس در اصفهان صف آرایی کند از همین رو شاگردان گل محمدی سعی دارند با استفاده از این اردو به آمادگی مطلوب رسیده و پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی را تکرار نمایند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 475

به "ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل راهی مالزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل راهی مالزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید