راهنمای سفر به سامویی

به گزارش مجله سامی، از توصیه های ما به مسافران تور سامویی اینست که قبل از سفر اطلاعاتی در خصوص کو سامویی جمع آوری نمایند . بهترین راه برای بیشترین لذت از سامویی ، تحقیقات قبل از سفر است . در اینجا راهنمای سفر به سامویی را خواهید دید که طیف گسترده ای از جاذبه ها و تفریحات سامویی ، بهترین زمان سفر و ... می باشد . سامویی هر چیزی را که فکرش را کنید ، دارد . خانه های ییلاقی ، دره های زیبای شن و ماسه ، بازارهای لوکس ، غذاهای بین المللی در سطح جهانی ، اسپا های منحصر به فرد و پارک های ساحلی از مهمترین ویژگی های سامویی به شمار می روند .

راهنمای سفر به سامویی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بهترین زمان سفر به سامویی

ساموئی سه فصل معین وجود دارد : خشک ، گرم و بارانی . از ماه مارس تا آگوست فصل گرم سامویی است . در فصل گرم رطوبت بالاست و در این ماه ها سفر به سامویی توصیه نمی گردد . از سپتامبر تا اوایل دسامبر فصل بارانی سامویی است . در فصل گرم و همچنین بارانی ازدحام جمعیت کم است . از دسامبر و فوریه بهترین زمان سفر به سامویی است .

در سامویی از کجا بازدید کنیم ؟

سامویی یکی از زیباترین جزایر تایلند است . این جزیره دارای سواحل زیادی است که دارای استراحتگاه ها ، رستوران ها و جاذبه های فراوانی هستند . ساحل چوینگ ، ساحل لامای ، ساحل بو فوت ، ساحل مائی نام ، ساحل بیگ بودا ، ساحل چانگ مون ، و ساحل تالینگ نگام از محبوب ترین سواحل سامویی هستند . صخره های فیل سامویی ،باغ پروانه ها و باغات جادویی از دیگر جاذبه های سامویی می باشند .

در سامویی در کجا اقامت کنیم ؟

هتل های سامویی از بهترین هتل های تایلند به شمار می روند . این هتل ها امکانات و خدمات متفاوتی دارند که جوابگوی هر نوع بودجه ای می باشند . هتل های سامویی از جمله زیباترین هتل ها در جهانند . هتل لمیریدین ، هتل ورتی کالر ، هتل ساحلی و هتل ساشا از معروفترین هتل های سامویی هستند .

ساموئی یکی از محبوب ترین جزیره های تایلند است که جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد . روزانه گردشگران زیادی از جهتهای به سامویی سفر می نمایند . در اینجا بهترین راه سفر به سامویی را مورد آنالیز قرار داده ایم .

روزانه پروازهای متفاوتی از تهران به سامویی انجام می گردد . عمان ایر ، بانکوک ایرویز ، تای ایرویز ، امارات ، قطر ایریز ایرلاین هایی هستند که به سامویی پرواز می نمایند . قیمت بلیط تهران به سامویی از 4 میلیون و 100 آغاز می گردد .

اما کسانی هستند که ترجیح می دهند ابتدا به بانکوک سفر نمایند ، سپس از آنجا به سامویی بروند . در ادامه به راه های سفر از بانکوک به سامویی پرداخته ایم . اینکه در سفر با تور تایلند چه جهتی را از بانکوک به سامویی انتخاب کنید ، بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد .

بهترین راه سفر به سامویی از بانکوک

  • هواپیما : روزانه 30 پرواز از فرودگاه سوارنابومی بانکوک به فرودگاه سامویی انجام می گردد . این پروازها از طریق دو ایرلاین بانکوک ، ایر ویز و تای ایرویز از ساعت 6 صبح تا 8 شب صورت می گیرند و قیمت بلیط یکطرفه بانکوک به سامویی از 3500 بات آغاز می گردد .
  • قطار : برای سفر با قطار از بانکوک به سامویی باید به ایستگاه سورات تانی رفته و از آن ایستگاه دوباره به سامویی بروید . روزانه 6 قطار از بانکوک به سورات تانی سفر می نمایند . این قطارها از ساعت 8.05 صبح تا 22:50 شب حرکت می نمایند و 9 تا 12 ساعت زمان میبرد تا به مقصد برسند . هزینه سفر از بانکوک به سورات تانی 350 تا 1300 بات و از سورات تای به سامویی 300 تا 500 بات می باشد .
  • کشتی : راه دیگر برای سفر به سامویی جهت دریایی است . خطوط کشتی رانی هر روزه از بانکوک به سامویی سفر می نمایند .
  • اتوبوس : ترمینال سای تای در غرب بانکوک ، اتوبوس های مختلفی به سمت سورات تانی حرکت می نمایند . از سورات تانی نیز می توانید به اسکله دون ساک رفته و به سامویی بروید . زمن سفر از بانکوک به سورات تانی 10 تا 12 ساعت است و هزینه آن با اتوبوس معمولی 420 بات و با اتوبوس وی آی پی ، 840 بات می باشد .

شرکت های حمل و نقل بانکوک به سامویی

علاوه بر این 3 شرکت حمل و نقل در بانکوک روزانه مسافران را از بانکوک به سامویی جابجا می نمایند . در ادامه نام شرکت های را خواهید دید .

  1. lomprayah : این شرکت در دو زمان 6 صبح تا 16:10 و همچنین 9 شب تا 10:45 صبح ، مسافران را از کاسان رود بانکوک به سامویی می برد . زمان سفر در حدود 12 ساعت و هزینه آن 1300 بات می باشد .
  2. seatran discovery : این شرکت روزانه از خیابان jakkapong بانکوک به اسکله bangrak سامویی سفر می نماید . هزینه سفر 900 بات و زمان سفر 16 ساعت می باشد .
  3. sang serm : این شرکت نیز مسافران را در زمان های مختلفی از بانکوک به سامویی جابجا می نماید .
منبع: لذت سفر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 202

به "راهنمای سفر به سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید