زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در الکامپ فراهم می گردد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، این سازمان برای توسعه حضور بازیگران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 26) تصمیم دارد در سال 1399 امکان حضور فریلنسرها را در این نمایشگاه فراهم آورد . در این چارچوب سازمان نصر با دعوت از تیمی اجرایی، برای نخستین بار الکام فریلنس را در نمایشگاه الکامپ 26 در بخشی مجزا برگزار می نماید.

زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در الکامپ فراهم می گردد

در الکام فریلنس افراد تنها با ارائه مهارت خود می توانند بدون احتیاج به سرمایه کلان ، وارد کسب و کار شوند و سازمان نصر کوشش دارد با ایجاد فضای مناسب برای فریلنسینگ، زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار را برای همه فعالان این حوزه ایجاد کند .

ارائه مهارت ها و توانایی های فعالان حوزه فریلنسینگ ، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط سازمان ها، نهادها و شرکت های مایل به برون سپاری فعالیت خود با فریلنسرها و راهنمایی آنها به سوی کسب و کارهای مرتبط، در الکام فریلنس عملی می گردد که یکی از مهمترین بخش های الکامپ 26 خواهد بود.

این بخش به صورتی تعاملی و منطبق با احتیاجهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

بیست و ششمین دوره الکامپ از تاریخ 24 تا 27 تیرماه سال 1399 با شعار آینده بهتر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 864

به "زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در الکامپ فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در الکامپ فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید