شکست عمان مقابل کویت و پیروزی چین تایپه بر تایلند

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: تیم ملی والیبال عمان در پنجمین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد تا همچنان بدون پیروزی به کار خود ادامه دهد.

شکست عمان مقابل کویت و پیروزی چین تایپه بر تایلند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال کویت و عمان از ساعت 13 امروز (سه شنبه) در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم قرار گرفتند و عمان که تا به اینجا در رسیدن به پیروزی ناکام بوده، باز هم به امتیازی دست نیافت. عمان تنها در ست دوم یا نتیجه 25 بر 23 پیروز شد و کویت در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 23 بر حرف خود غلبه کرد.

پنجمین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و آخرین روز از مرحله دوم از ساعت 13 امروز در سالن 12هزار نفری آزادی با دیدار بین تیم های ملی والیبال چین تایپه و تایلند از گروه E پیگیری شد که در خاتمه بازیکنان چین تایپه پیروز شدند در 3 ست متوالی با نتیجه 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 22 تایلندی ها را از پیش رو بردارند. چین تایپه اولین 3 امتیاز مرحله دوم را در این مسابقه کسب کرد که با این نتیجه به صندلی سوم گروه E صعود کرد و در مرحله آینده باید با تیم دوم گروه F مسابقه دهد. همچنین تایلندی ها با یک امتیاز در صندلی آخر این گروه ایستادند و تیم اول گروه F حریف آنها در دور بعدی خواهد بود.

تیم های شرکت کننده در جام هجدهم فردا استراحت دارند و مرحله یک چهارم نهایی از روز پنج شنبه شروع می گردد که عمان، قعرنشین گروه H به مصاف تیم سوم گروه G خواهد رفت و کویتی ها به عنوان تیم سوم گروه باید آماده رویارویی با تیم چهارم گروه G شوند.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز آدینه شروع شده و تا 17 مرداد در تهران ادامه خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 469

به "شکست عمان مقابل کویت و پیروزی چین تایپه بر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست عمان مقابل کویت و پیروزی چین تایپه بر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید