شیرکوند: افکار عمومی منتظر تماشا تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند، احترام تیم باید حفظ گردد

به گزارش مجله سامی، رئیس هیئت والیبال ورامین گفت: مردم می خواهند عملی شدن وعده های وزیری که از جنس ورزش است را در شهر ورامین ببینند.

شیرکوند: افکار عمومی منتظر تماشا تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند، احترام تیم باید حفظ گردد

احسن الله شیرکوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط اقتصادی تیم والیبال شهرداری ورامین، پیش از آغاز لیگ برتر گفت: در روزهای گذشته با همه بازیکنان تسویه حساب و تمام بدهی فدراسیون را هم پرداخت کردیم. پول ثبت نام در لیگ برتر به حساب فدراسیون، پرداخت شده است و تیم از نظر اقتصادی، شرایط ایده آلی دارد. منحل شدن تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین نیز هیچگونه ارتباطی به تیم ما ندارد. ما در پی کانالی دائمی و خارج از شهر ورامین برای تیم هستیم تا برای سال های آینده به مشکل برنخوریم.

رئیس هیئت والیبال ورامین ادامه داد: تمرینات تیم به خوبی پیش می رود و بازیکنان با نشاط و سرحال مشغول تمرین هستند. شهرداری ورامین در این فصل، تیم نام و رسم داری نیست و یک دست و هماهنگ است. بودجه ما اگرچه به هیچ عنوان در حد تیم های صنعتی و خودروساز نیست ولی به آینده تیم، امیدوار هستیم. دو بازی تدارکاتی با پیکان و گنبد نیز در فهرست برنامه های ما قرار گرفته است.

شیرکوند در خصوص بازیکنانی که با تیم شهرداری قرارداد بستند ولی این تیم را ترک کردند، گفت: ما در خصوص 3 بازیکن هنوز اختلاف داریم و البته دنبال محرومیت آنها نیستیم. ما به احترام متقابل و احیای حق و حقوق تیم فکر می کنیم. احترام تیم ما باید حفظ گردد و ما خواستار در دست داشتن اختیار این 3 بازیکن هستیم.

وی توضیح داد: ما کار خلافی انجام ندادیم و فقط با این بازیکنان، خیلی زود و قبل از تیم های دیگر قرارداد بستیم. آنها نباید زیر قول می زدند. ما در حال حاضر شاید احتیاجی به این بازیکنان نداشته باشیم ولی تاکید ما بر احترام متقابل است. فرض کنید ما با این بازیکنان قرارداد بسته بودیم ولی چند روز مانده به آغاز لیگ به آنها می گفتیم که مورد احتیاج باشگاه نیستند.

شیرکوند در خصوص حضور حمید سجادی، وزیر ورزش در ورامین گفت: ضمن تشکر از بازدید سجادی از تیم والیبال شهرداری ورامین، همه افکار عمومی منتظر تماشا تاثیر سفر وزیر به ورامین هستند. مردم می خواهند عملی شدن وعده های وزیری که از جنس ورزش است را در شهر ببینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1903

به "شیرکوند: افکار عمومی منتظر تماشا تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند، احترام تیم باید حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرکوند: افکار عمومی منتظر تماشا تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند، احترام تیم باید حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید