طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران - کریستیانو رونالدو به معنای واقعی فراتر و بالاتر از لیونل مسی نهاده شد.

طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو

به گزارش خبرنگاران، عکسی از شادی پس از گل کریستیانو رونالدو در بازی اول پرتغال مقابل غنا با پس زمینه مسی وایرال شده که واکنش وحشیانه هواداران را برانگیخته است.

رونالدو درست بعد از گلزنی در اولین مسابقه اش در جام دنیای قطر و تبدیل شدن به تنها بازیکن تاریخ که در 5 جام دنیای گلزنی می نماید، به هوا پرید و سیو مشهورش را اجرا کرد؛ درست درمقابل نقاشی غول پیکر مسی بر روی دیوار کنار زمین.

پیرز مورگان، روزنامه نگار مشهور، این تصویر را که با تقارن کامل ثبت شده در توئیتر به اشتراک گذاشت و خوشحالی خود را علنا ابراز کرد.

این مصاحبه انفجاری رونالدو با مورگان بود که باعث شد منچستریونایتد قرارداد رونالدوی 37 ساله را پاره کند. و وقتی مجری مشهور این عکس را دید، پست کرد: حتی مسی هم می داند و در کنار این جمله اموجی یک بز را گذاشت.

بز (GOAT) در زبان انگلیسی مخفف بزرگترین در تاریخ می گردد؛ Greatest Of All Time، و اصطلاحا به بزرگترین ورزشکاران تاریخ گفته می گردد. منظور مورگان از نوشتن این جمله در کنار اموجی بز این بود که حتی مسی هم می داند بزرگترین بازیکن تاریخ چه کسی است.

این عکس می تواند به نمادی از رقابت این دو بازیکن بزرگ بی چون و چرای فوتبال مدرن تبدیل گردد، به خصوص که احتمالاً آخرین جام دنیای آنها هم خواهد بود.

یکی از هواداران نوشت: عجب زمان بندی دقیقی!

اگر رونالدو عمداً موقعیت شادی پس از گلش را درست مقابل تصویر مسی تنظیم نموده، می تواند حتی نابغه ای بزرگ تر از آن چیزی باشد که هوادارانی مانند مورگان فکر می نمایند.

اما حتی اگر تصادفی هم باشد باز هم هواداران را به مرز جنون رسانده و همه جا صحبت از این دو رقیب و اثبات بزرگتر بودن یکی از آنهاست.

یکی از هواداران نوشت: اگر مسی این تصویر را ببیند و متوجه گردد که رونالدو تنها GOAT است چه فکری می نماید؟

هرچند هواداران مسی هم کم نیاوردند، یکی از آنها پاسخ داد: دنیا احتمالاً فوتبالیست دیگری مانند رونالدو را خواهد دید، اما از مسی فقط یکی وجود داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2203

به "طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید