فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: واکنش خوبی به گل تساوی اسپال نشان دادیم

به گزارش مجله سامی، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی از عملکرد شاگردنش برابر اسپال در هفته هشتم سری A راضی به نظر می رسد.

فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: واکنش خوبی به گل تساوی اسپال نشان دادیم

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی هفته هشتم سری A ایتالیا در خانه اسپال به برتری 2 بر یک دست یافتند، پس از بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اولین دشمن ما پس از پیروزی مقابل پی اس وی آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا، غرور بود. برای این بازی باید بازیکنانی را انتخاب می کردیم که اطمینان حاصل پیدا کنیم که کسی در تیم حس نکند که انتخاب اول نیست.

وی در ارزیابی بازی گفت: بازیکنانم سخت کوشش کردند و وقتی اسپال گل تساوی را به ثمر رساند، تحت فشار بودیم و در دفاع به مشکلاتی خوردیم. به همین خاطر بود که توپ هایی را از دست دادیم و این اجازه را به اسپال دادیم که در مقطعی از بازی ما در زمین خودمان نگه دارد.

سرمربی اینتر توضیح داد: در آغاز بازی سعی کردیم اسپال را پرس کنیم و اطمینان حاصل پیدا کنیم که بال های آنها در فضای بین مهاجمان و هافبک ها صاحب توپ نشوند. وقتی هم حریف را پرس می کنید، فضاهایی را از آنها می گیرید که می توانند در آنجا دردسرهایی را به لحاظ تاکتیکی برای حریف ایجاد نمایند. هرچند در مقاطعی هم بیش از حد در لاک دفاعی فرو رفتیم.

اسپالتی در سرانجام اظهار داشت: نکته خوب این بازی زمانی بود که بازیکنانم واکنش خوبی به گل تساوی اسپال نشان دادند و سه امتیاز بازی را از آن خود کردند. تیم من پیش از این به چنین واکنش هایی عادت نداشت اما حالا دارد که این خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 48

به "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: واکنش خوبی به گل تساوی اسپال نشان دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: واکنش خوبی به گل تساوی اسپال نشان دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید