ماموریت شیاطین سرخ در آلمان، نمایندگان وودوارد در مونیخ و لورکوزن

به گزارش مجله سامی، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد برای آنالیز عملکرد 2 هدف نقل و انتقالاتی تیمش، نمایندگانی به آلمان فرستاد.

ماموریت شیاطین سرخ در آلمان، نمایندگان وودوارد در مونیخ و لورکوزن

به گزارش ، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد برای بررسی عملکرد کای هاورتز و توماس مولر که 2 هدف جابجاییی شیاطین سرخ به شمار می روند، نمایندگانی را به آلمان فرستاده است.

سولسشر امیدوار است مدیران باشگاه بتوانند در جابجایی زمستانی 4 بازیکن جدید جذب نمایند. در این میان جذب مهاجم برای سرمربی نروژی اولویت دارد، زیرا ضعف خط حمله منچستر یونایتد در این فصل مشهود بوده است.

به همین دلیل وودوارد برای جذب هاورتز و مولر در مجموع مبلغ 125 میلیون پوند در نظر گرفته و نمایندگان باشگاه را برای تماشا و بررسی عملکرد هاورتز و مولر به آلمان فرستاده است.

با این حال سفر نمایندگان باشگاه انگلیسی به لورکوزن تاکنون بی نتیجه مانده است زیرا هاورتز در بازی برابر وردربرمن حتی در لیست 18 نفره تیمش هم قرار نداشت و پیتر بوش سرمربی بایر لورکوزن در کنفرانس خبری پیش از این بازی هم از بیماری هافبک 20 ساله تیمش خبر داده بود و حضور او در این بازی را نامشخص دانست.

گفته شده هاورتز مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته و بایر لورکوزن هم برای فروش هافبک جوان خود مبلغ 85 میلیون یورویی در نظر گرفته، اما مبلغ بالای هاورتز که در 12 بازی این فصل تنها 3 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، منچستر یونایتد را از جذب این بازیکن منصرف نکرده است.

مولر نیز از سال 2014 که سرالکس فرگوسن از راهنمایی منچستر یونایتد کنار رفت، در رادار شیاطین سرخ بود و با وجود این که گفته شده نوع فوتبال او تناسبی با سبک هجومی منچستر یونایتد که در خط حمله از بازیکنان جوان تشکیل شده ندارد، حضور او با تجربه های زیادی که دارد می تواند به شیاطین سرخ یاری زیادی کند.

مولر تمام دوران حرفه ای خود را در بایرن مونیخ گذرانده و در دوران حضورش در جمع باواریایی ها، 498 بار در تمامی رقابت ها به میدان رفت که حاصل آن 186 گل و 173 پاس گل بوده است. با این وجود اگر پیشنهاد بهتری از منچستر یونایتد برای مهاجم ناراضی باواریایی ها برسد، مولر بدش نمی آید در تیمی بازی کند که در آن فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 564

به "ماموریت شیاطین سرخ در آلمان، نمایندگان وودوارد در مونیخ و لورکوزن" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماموریت شیاطین سرخ در آلمان، نمایندگان وودوارد در مونیخ و لورکوزن" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت شیاطین سرخ در آلمان، نمایندگان وودوارد در مونیخ و لورکوزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید