مشاهده کرونای انگلیسی در استان تهران، رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مجله سامی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:مواردی که در کشور از نوع انگلیسی کرونا را شاهد بودیم نوعا در استان تهران هستند که پیگیرهستیم تا اطرافیان چنین افرادی رهگیری و قرنطینه شوند.

مشاهده کرونای انگلیسی در استان تهران، رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در خصوص شرایط بازگشایی مدارس در جلسه گذشته به مصوبه ایراداتی داشتیم که خوشبختانه اعلام شد حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست.

وی درباره شرایط بیماران کرونایی در استان تهران، اضافه کرد: یک درصد پذیرش بیماران کرونایی در بخش های ویژه بیشتر شده و سن فوتی ها نیز کم شده که این موارد نیازمند پیگیری و کنترل جدی است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با مشکل روبرو می شویم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران توضیح داد: میزان رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در استان به 77 درصد رسیده در صورتی که اثر گذاری در گرو رعایت بالای 90 درصدی است.

حسن بیگی در خصوص کرونای انگلیسی گفت: مواردی که در کشور از نوع انگلیسی کرونا را شاهد بودیم نوعا در استان تهران هستند که پیگیر هستیم تا اطرافیان چنین افرادی رهگیری و قرنطینه شوند.

وی با درخواست از شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تاکید نمود: بر اساس گزارشات 2 صدم درصد مراجعات به بیمارستان ها بیشتر شده، ضمن اینکه مسافرت به شهر های شمالی نیز نگرانی را ایجاد نموده است که از شهروندان درخواست می کنیم پروتکل ها را رعایت نمایند و از سفر به شهر های شمالی اجتناب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1518

به "مشاهده کرونای انگلیسی در استان تهران، رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده کرونای انگلیسی در استان تهران، رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید