نگرانی جامعه والیبال طبیعی است، انتخاب سرمربی تیم ملی با خرد جمعی

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، میلاد تقوی درباره جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: بحث های مختلفی درباره سرمربی تیم ملی مورد آنالیز قرار گرفته است. طبیعی است خانواده و جامعه والیبال نگران تیم ملی هستند چرا که سال آینده بازی های مهم المپیک را در پیش دارند. المپیک برای ما بسیار حائز اهمیت است.

نگرانی جامعه والیبال طبیعی است، انتخاب سرمربی تیم ملی با خرد جمعی

تقوی در ادامه تأکید کرد: پس از کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی، جلسات متعددی برای استفاده از خرد جمعی با تکیه بر سیاست ریاست فدراسیون تشکیل شد. تمامی مسائل و موضوعات مربوط به تیم ملی مورد آنالیز نهاده شد و در نهایت دو پیشنهاد به هیئت رئیسه فدراسیون ارسال شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد نخست این بود با توجه به شرایط مالی فدراسیون، هدف گذاری و کوشش، تکرار مقام گذشته المپیک ریو بود و هدف دوم آرمانی است که امروز تبیین شده است و نگاه هیئت رئیسه قرار دریافت در بین چهار تیم برتر المپیک می باشد. از سختی های راستا باخبریم اما معتقدیم فدراسیون والیبال باید سختی ها را به جان بخرد تا مردم امیدوار باشند که تیم ملی یکی از چهار تیم برتر المپیک باشد.

تقوی اظهارداشت: در جلسه نهایی هیئت رئیسه مقرر شد کمیته فنی برای هدف گذاری اهداف معین شده تشکیل گردد. نگاه فدراسیون، استفاده از مربیان تراز اول است که سوابق کسب مدال های جهانی داشته باشند.

وی تأکید کرد: تعداد این مربیان زیاد نبود. در جلسه نخست کمیته فنی 13 مربی مورد آنالیز قرار دریافتد و در جلسه دوم به پنج گزینه رسیدند. فدراسیون به خاطر شرایط حرفه ای، نامِ مربیان را اعلام نخواهد کرد تا رایزنی ها اجرا شده و شرایط اولیه مربیان مدنظر قرار گیرد. در نهایت گزارش به کمیته فنی و هیئت رئیسه ارسال خواهد شد.

تقوی در سرانجام گفت: تمام کوشش این است با خرد جمعی در کمیته فنی بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب گردد و امیدوارم به هدف عظیم دست یابیم و قلبِ مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1235

به "نگرانی جامعه والیبال طبیعی است، انتخاب سرمربی تیم ملی با خرد جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی جامعه والیبال طبیعی است، انتخاب سرمربی تیم ملی با خرد جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید