هاورتس: آماده ام تا گام بزرگی در دوران حرفه ای ام بردارم

به گزارش مجله سامی، هافبک آلمانی تیم فوتبال بایرلورکوزن و گزینه مدنظر باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ ، منچستریونایتد و لیورپول از احتمال جدایی اش از این تیم سخن گفت.

هاورتس: آماده ام تا گام بزرگی در دوران حرفه ای ام بردارم

به گزارش خبرنگاران، کای هاورتس که با بازی های درخشانش در بایرلورکوزن مورد توجه باشگاه های بزرگی از جمله بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته است، احتمال جدایی اش از این تیم را رد نکرد. این هافبک آلمانی که از او به عنوان یکی از بهترین پاسورهای بوندس لیگا یاد می گردد، این فصل در 34 بازی که برای لورکوزن به میدان رفته، آمار هشت گل زده و 10 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

هاورتس 20 ساله که تا سال 2022 با بایرلورکوزن قرارداد دارد، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد درباره آینده حرفه ای اش گفت: آماده ام تا گام بزرگی در دوران حرفه ای ام بردارم، چون چالش ها را دوست دارم. این چالش می تواند بازی در خارج از آلمان هم باشد. بایرلورکوزن باشگاه بزرگی است و من حس خوبی از بودن در این تیم دارم. همواره این را گفته ام، اما البته که می خواهم گام بعدی را در مقطعی از دوران حرفه ای ام بردارم و این رؤیای من است.

وی همچنین در تمجید از سرمربی هلندی بایرلورکوزن گفت: پیتر بُس شخص خیلی مهمی برای من است و شما می بینید که او فرد مناسبی برای راهنمایی لورکوزن است. از نظر من، جهت گیری ورزشی باشگاه نیز در انتخاب سرمربی منعکس می گردد.

در حال حاضر ارزش کای هاورتس در بازار نقل وانتقالات چیزی در حدود 100 میلیون یوروست، بازیکنی که هفت بازی ملی با پیراهن آلمان هم در کارنامه اش به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 959

به "هاورتس: آماده ام تا گام بزرگی در دوران حرفه ای ام بردارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاورتس: آماده ام تا گام بزرگی در دوران حرفه ای ام بردارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید