واکسن برسد، واکسیناسیون 75 ساله های خوزستان شروع می گردد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر بر اساس قولی که داده اند واکسن به دست ما برسد، امید است که در اوایل هفته آینده بتوانیم وارد فاز واکسیناسیون افراد 75 ساله شویم.

واکسن برسد، واکسیناسیون 75 ساله های خوزستان شروع می گردد

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به آخرین شرایط واکسیناسیون در استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر فاز دوم واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در حال اجرا است و تا روز دوشنبه حدود 46 درصد واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در استان خوزستان انجام شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: از افراد این گروه دعوت می کنیم که برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند؛ هر یک از افراد بالای 80 سال که به نزدیک ترین مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کند، واکسیناسیون آن ها انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم تا روزهای پنجشنبه و آدینه، واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در استان خوزستان تمام گردد و اگر بر اساس قولی که داده اند واکسن به دست ما برسد، امید است که در اوایل هفته آینده بتوانیم وارد فاز واکسیناسیون افراد 75 ساله شویم.

وی با اشاره به رنگ بندی جدید شهرهای استان خوزستان نیز توضیح داد: در حال حاضر بر اساس آخرین رنگ بندی که روز دوشنبه اعلام شد، شهرهای آبادان، خرمشهر، رامشیر، مسجدسلیمان، امیدیه، از شرایط قرمز خارج شده و در شرایط نارنجی قرار گرفتند. شهرستان لالی نیز از شرایط نارنجی خارج و به شرایط زرد وارد شده است.

ابول نژادیان اضافه کرد: بار مراجعات در روزهای اخیر در شهرهای ایذه و باغملک افزایش پیدا کرد و به همین دلیل شرایط نارنجی این شهرها به شرایط قرمز تغییر پیدا نموده است.

وی گفت: دشت آزادگان نیز که در شرایط زرد بود به وضعبت نارنجی تبدیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان نمود: در حال حاضر در استان خوزستان هفت شهر اندیمشک، ایذه، باغملک، اهواز، شوش، ماهشهر، بهبهان در شرایط قرمز قرار دارند.

وی گفت: 11 شهر دزفول، دشت آزادگان، مسجد سلیمان، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه رامشیر و رامهرمز نیز در شرایط نارنجی هستند.

ابول نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه کرد: 9 شهرستان لالی، اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، آغاجری و هندیجان نیز در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1674

به "واکسن برسد، واکسیناسیون 75 ساله های خوزستان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن برسد، واکسیناسیون 75 ساله های خوزستان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید