واکنش های بی نظیر یحیی گل محمدی در آزادی

به گزارش مجله سامی، برای اطلاع از آنچه که در ملاقات پرسپولیس و تراکتور گذشت، نمی توان به مالکیت 66 درصدی قرمزها، رد و بدل کردن پاس به مقدار دو برابر تراکتور و ثبت 10 موقعیت گل اکتفا کرد و باید نمایشی را دید که شاید برترین عملکرد پرسپولیس در فصل جاری بود.

واکنش های بی نظیر یحیی گل محمدی در آزادی

سرخپوشان از همان ابتدا میل خود برای رسیدن به پیروزی را نشان دادند و تشنگی خود در برابر حریف تبریزی را به نمایش گذاشتند. علاوه بر 11 مهره داخل زمین، یحیی گل محمدی هم کوشش زیادی می کرد تا نقش خود در راهنمایی تیم را ایفا نماید و حتی در توپ رسانی هم یاری حال تیمش باشد.

اما هرچه که گذشت، نمایش سزاوارانه تیم یحیی به نتیجه مورد نظر ختم نشد. ضربات پایانی نوراللهی، مغانلو و آل کثیر راهی به دروازه نیافتند تا اضطراب سرمربی تیم را هم فرا بگیرد. او تیمش را با الگوی بازی با ماشین سازی به زمین فرستاد و از شاگردانش خواست تا در همان دقایق نخست قفل دروازه حریف را بشکنند که این اتفاق در نیمه اول رخ نداد و در نیمه دوم این تراکتور بود که گل را به ثمر رساند و آزادی را در شوک فرو برد.

افسوس های یحیی گل محمدی از موقعیت سوزی شاگردانش، نکته تازه ای نبود. تیم او در فصل جاری شاید حتی بیشتر از تیم هجومی، مجذوب کننده و با نشاط برانکو در لیگ پانزدهم موقعیت سازی کند، اما مهاجمان کم دقت، اغلب سرمربی تیم را به چنین حال و روزی می اندازند.

در نیم فصل پرسپولیس چند بازی -از جمله دربی- را به همین دلیل از دست داد، اما حسرت عظیم می توانست زمانی باشد که به خاطر چند میلی متر فاصله، پیروزی مقابل تراکتور با یک باخت تلخ جابجا گردد.

در ابتدای فصل، گل خوردن پرسپولیس به معنای از دست رفتن قهرمانی بود و این بار هم طرفداران تیم ناامیدانه انتقال توپ به وسط زمین، سوت داور و شروع مسابقه را دنبال کردند، اما آنچه در نیم ساعت پایانی مسابقه رقم خورد، متفاوت با تصور بسیاری از بینندگان تلویزیونی بود.

یحیی شور و شوق خود در کنار زمین را به شاگردانش انتقال داد و آن ها پس از دریافت گل با انگیزه بیشتری به پیش رفتند. آن هم در شرایطی که با نتایج آن لحظات، سپاهان با یک امتیاز بیشتر صدرنشین می شد و پرسپولیس به همین سادگی قهرمانی را از دست می داد.

مدیریت چنین موقعیتی کار آسانی نیست، اما کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم پیروز به انجام این مأموریت شدند. ادامه حملات با تسلیم خط دفاعی و دروازه تراکتور همراه بود و بعد خیلی زود گل های دوم و سوم هم فرا رسیدند تا لغزش و نگرانی جای خود را به آرامش و شادمانی بدهد.

حالا گل محمدی تنها یک گام تا رقم زدن پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس فاصله دارد. او دیشب برای چند دقیقه در جایگاهی نهاده شد که برانکو و کالدرون هم بیم آن را داشتند و حتی ایوانکوویچ در لیگ هجدهم تا آستانه قرارگیری در آن پیش رفت، اما مثل یحیی مقابل حریفی تبریزی نجات یافت و یک هفته بعد مقابل تیم مهدی تارتار به اسم قهرمانی رسید - حالا ملاقات با تارتار برای یحیی گل محمدی حیثیتی تر و حساس تر خواهد بود و او به هیچ اسم نمی خواهد جام را برابر این مربی از دست بدهد یا حس لیز خوردن جام را یک بار دیگر تجربه کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1783

به "واکنش های بی نظیر یحیی گل محمدی در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های بی نظیر یحیی گل محمدی در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید