چگونه سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشیم؟

به گزارش مجله سامی، سفری کم هزینه به سنگاپور

وقتی برای اولین بار 15 سال پیش به سنگاپور رفتم حسی از تنفر و عشق از این شهر در من ایجاد شده بود. سنگاپور با این که در میان کشورهای جنوب شرقی آسیا شهری کامل و جذاب است و تنوع فرهنگی جالبی دارد اما قوانین و محدودیت هایی که داشت برای من که شخصیتی آزاد داشتم آزاردهنده بود. برای کسانی که از مالزی، تایلند و اندونزی به سنگاپور می آیند این شهر محلی ایده آل برای خرید لوازم الکتریکی ارزان و لذت بردن از امکانات مدرن و اینترنت پر سرعت است. سنگاپور نسبت به کشورهای اطراف خودش از همه گران تر است اما اگر بدانید که چه کار باید بکنید هزینه های شما بسیار کمتر می گردد. می خواهیم نکاتی را به شما بگوییم تا با آن ها سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشید، خبرنگاران را همراهی کنید.

چگونه سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشیم؟

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

محل اقامت

همانطور که قبلا گفتیم سنگاپور خیلی شهر گرانی است. هزینه یک تخت برای خوابیدن شبی 20 تا 30 دلار است اما تخت ها بسیار راحت و تمیز هستند. ارزان ترین محل اقامت را می توانید در محله هند کوچک پیدا کنید. اما وقتی در کشورهای اطراف سنگاپور عادت نموده اید که برای یک اتاق شبی 10 دلار بدهید هزینه گران اینجا کمی آزاردهنده می گردد. می توانید به وسیله ایر بی ان بی اتاق کرایه کنید و یا به سایت هایی (مثل FlatDB) بروید که در زمینه کرایه اتاق در این شهر متخصص هستند . قیمت خانه آنقدر در این شهر گران است که بیشتر مسافرانی که سال هاست در این شهر هستند به جای یک آپارتمان فقط یک اتاق برای خود کرایه می نمایند.

غذای ارزان

ارزان ترین راه برای غذا خوردن در سنگاپور فود کورت ها و دست فروش های غذا هستند. هر ساختمان بلندی در این شهر یکی از این فود کورت ها را دارد و می توانید با چند دلار غذاهای خوشمزه زیادی بخرید. اگر در محله چینی ها، هندی ها و ویتنامی ها باشید فودکورت های زیادی پیدا می کنید اما در دیگر مناطق تعداد آن ها خیلی کم تر است و شب ها زود تعطیل می شوند.

گشت و گذار در شهر

از جزایر زیبای سنتوسا گرفته تا باغ وحش، سنگاپور جاذبه ها و تفریحات زیادی دارد اما چیزی که من از سفرهای زیادی که داشته ام تجربه کردم این است که وقتی در یک شهر مثلا به دو پارک می روید در پارک دوم به اندازه اولی هیجان ندارید پس اگر قصد دارید که حتما در این شهر از جایی دیدن کنید اول سریع سرچ کنید ببینید آیا می توانید برای ورود به آن جاذبه از تخفیف برخوردار شوید یا نه، و یا فقط از جاذبه های اصلی دیدن کنید و در عوض مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. البته سنگاپور جاذبه های رایگان زیادی مثل پارک گارنز بای دی بی، مرلیون، باغ گیاه شناسی و فورت کنینگ دارد. گالری سنگاپور هم رایگان است و در آن اطلاعاتی درباره تاریخ سنگاپور به نمایش در آمده است. دیدن از مسجد سلطان و نمایش های سالن بزرگ گردشگاه از دیگر کارهای رایگان این شهر است.

خود را به دردسر نیندازید

سنگاپور به شهری که در آن برای هر کاری جریمه می شوید معروف است. زمان زیادی از ممنوعیت آدامس جویدن در این شهر نگذشته است. با این که به نظر می آید ممنوعیت آدامس جویدن در این شهر برداشته شده اما همچنان نمی توانید در وسایل حمل و نقل عمومی آدامس بجوید و یا یک بطری آب بنوشید. سنگاپور قوانین بسیار سخت گیرانه ای دارد و همین باعث شده که تا این حد محیطی امن و دوست داشتنی برای گشت و گذار باشد به همین دلیل حتما درباره همه کارهایی که نباید در این شهر انجام دهید آگاهی پیدا کنید تا ضرر اقتصادی نکنید.

منبع: flatsdb.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 358

به "چگونه سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید