تور ارزان چین: چین نظارت بر امنیت سایبری خودروهای هوشمند را ارتقا می دهد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین با انتشار هشداری به شرکت ها بیان کرد باید نظارت سایبری و امنیت داده های خود را در خودروهای متصل به اینترنت افزایش دهند. علت این امر هم افزایش قابل توجه ریسک های امنیتی ذکر شده است.

تور ارزان چین: چین نظارت بر امنیت سایبری خودروهای هوشمند را ارتقا می دهد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تمام شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می نمایند باید سیستم های مدیریت امنیت داده ها ایجاد نمایند و به طور مرتب ریسک های مربوط به حمله به شبکه را آنالیز نمایند.

این در حالی است که چین در ماه آوریل پیش نویس قوانینی در مورد امنیت داده های فراوری شده در خودروهای متصل به اینترنت را منتشر کرد زیرا توسعه خودروهای هوشمند نگرانی هایی درباره حریم خصوصی و امنیت ملی ایجاد نموده بود.

علاوه بر آن در اوایل امسال تسلا در چین با تحقیقاتی روبرو شد زیرا ارتش ورود خودروهای آن را به مجتمع هایش ممنوع نموده بود. علت این امر هم نگرانی های امنیتی مربوط به دوربین های خودرو اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور ارزان چین: چین نظارت بر امنیت سایبری خودروهای هوشمند را ارتقا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین نظارت بر امنیت سایبری خودروهای هوشمند را ارتقا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید