گتوسو از سرمربیگری پالرمو برکنار شد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: باشگاه پالرمو ایتالیا گنارو گتوسو را به دلیل کسب نتایج ضعیف کنار گذاشت.

گتوسو از سرمربیگری پالرمو برکنار شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو به دلیل کسب نتایج ضعیف، گنارو گتوسو را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار و جوزپه لاچینی 49 ساله را جانشین هافبک پیشین میلان کرد. اسطوره 35 ساله میلانی ها اویل فصل 14- 2013 راهنمایی این تیم را به عهده گرفت ولی پس از گذشت 6 هفته از رقابت های سری B ایتالیا، سیسیلی ها تنها 7 امتیاز کسب کردند.

باشگاه پالرمو با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود گفت: با نهایت تاسف باید اطلاع دهیم که گنارو گتوسو از سمت سرمربیگری کنار گذاشته شد. از دریافت چنین تصمیمی خرسند نیستیم چون به تعهد بالای گتوسو به پالرمو اعتقاد داشتیم. متاسفانه ما تصمیم اشتباهی گرفتیم که از او به عنوان سرمربی در اولین تجربه مربیگری اش استقاده کردیم. نتایج نشان می دهد که ما مرتکب اشتباه شدیم. ما جوزپه لاچینی را جایگزین او کردیم تا وظیفه بازگرداندن این تیم به سری A را به عهده بگیرد.

پالرمو شب گذشته (سه شنبه) در هفته ششم سری B با نتیجه 2 بر یک مغلوب باری شد و در حال حاضر با 7 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی واقع شده است.

لاچینی، سرمربی پیشین سیه نا سابقه خیلی خوبی در رقابت های سری B دارد و تا کنون پیروز شده تیم های کیه وو، برشا و سامپدوریا را به سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگرداند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 344

به "گتوسو از سرمربیگری پالرمو برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو از سرمربیگری پالرمو برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید