یونیفل از زخمی شدن تعدادی از نیروهایش در پی انفجار بیروت اطلاع داد

به گزارش مجله سامی، نیروهای حفظ صلح وابسته به سازمان ملل در لبنان (یونیفل) از زخمی شدن تعدادی از نیروهای خود در پی انفجار شدید که عصر سه شنبه بیروت را لرزاند، اطلاع داد.

یونیفل از زخمی شدن تعدادی از نیروهایش در پی انفجار بیروت اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از آناتولی عربی، یونیفل در بیانیه ای خاطرنشان کرد: در پی انفجار شدیدی که بیروت را لرزاند، یکی از کشتی های ما که وابسته به تیم دریایی بود که در این بندر لنگر انداخته بود، آسیب دید که در اثر آن، بعضی از افراد در آن کشتی مجروح شده که شرایط جسمانی بعضی از آنها وخیم است.

یونیفل خاطرنشان کرد: ما سربازان زخمی شده را به نزدیک ترین بیمارستان انتقال دادیم و یونیفل در حال حاضر، به ارزیابی اوضاع از جمله حجم تاثیرات گذاشته شده بر نیروهای خود می پردازد.

علاوه بر این، سفارت مصر در بیروت با صدور بیانیه ای در صفحه کاربری خود در فیسبوک خاطرنشان کرد که یکی از شهروندانش به نام ابراهیم عبدالمحسن القفاص در جریان این انفجار کشته شده است. این سفارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که یک شهروند مصری دیگر هم در میان زخمی شدگان است.

سفارت مراکش در بیروت هم از زخمی شدن یک شهروند این کشور اطلاع داد.

سفارت روسیه نیز با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد به ساختمان این سفارتخانه ضررهایی وارد شده است و یکی از کارمندانش در نتیجه این انفجار زخمی شده است.

سفارت قزاقستان نیز در این بیانیه خاطرنشان کرد، یکی از سفیرانش زخمی شده و بخش هایی از ساختمان آسیب دیده است. هلند نیز از زخمی شدن پنج تن از کارمندانش در نتیجه این انفجار اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1177

به "یونیفل از زخمی شدن تعدادی از نیروهایش در پی انفجار بیروت اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیفل از زخمی شدن تعدادی از نیروهایش در پی انفجار بیروت اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید