11 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری دامغان اختصاص یافت

به گزارش مجله سامی، علی اصغر مجد در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های خدماتی در روستاهای فاقد دهیاری مناطق عشایری این شهرستان اختصاص یافته است، ابراز داشت: با توجه به اینکه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به روستاها، ماندگاری آن ها و کاهش مهاجرت در شهرها را به دنبال دارد لذا به دنبال برخورداری روستاهای دامغان از امکانات و زیرساخت های مناسب هستیم.

11 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری دامغان اختصاص یافت

وی اضافه نمود: از سال گذشته تاکنون 11 میلیارد و 630 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات عوارض ارزش افزوده ماده شش قانون ششم توسعه به روستاها و مناطق عشایری شهرستان دامغان اختصاص یافته است.

فرماندار دامغان بابیان اینکه این میزان اعتبارات صرف ساماندهی آب های سطحی و ارائه خدمات عشایری شامل تامین لوله، ساخت آبشخور، پنل خورشیدی و تهیه طرح هادی برای 14 روستای این شهرستان شده است، ابراز داشت: از محل همین منابع اجرای آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری برای 9 روستای این شهرستان به انجام رسیده است.

مجد در ادامه توضیح داد: یک میلیارد ریال اعتبار دیگر تا خاتمه سال جاری برای توسعه طرح های خدماتی در روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری دامغان اختصاص خواهد یافت.

وی بابیان اینکه 12 روستای دامغان فاقد دهیاری است، اضافه نمود: 512 خانوار عشایر در مناطق عشایری شهرستان سکونت دارند.

به گزارش خبرنگاران تعداد دام های عشایری در دامغان شامل 130 هزار دام سبک و 20 دام سنگین می گردد که این اعتبارات می تواند به بهبود شرایط معیشت خانوارهای عشایر بسیار یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 74

به "11 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری دامغان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری دامغان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید