آخرین شرایط حق مسکن کارگران در سال 99

به گزارش مجله سامی، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مصوبه شورای عالی کار برای افزایش حق مسکن کارگران در سال 99 به تصویب دولت نرسیده، گفت: مصوبه شورای عالی کار در واقع ارائه پیشنهاد به دولت است.

آخرین شرایط حق مسکن کارگران در سال 99

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حاتم شاکرمی در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص مصوبه شورای عالی کار برای افزایش حق مسکن کارگران گفت: گرچه در شورای عالی کار تصویب شد که حق مسکن کارگران از یکصد هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یابد، اما این مصوبه هنوز برای اجرا در دولت تصویب نشده است.

وی اضافه نمود: مصوبه افزایش حق مسکن کارگران گرچه در کمیسیون مالی دولت هم تصویب شده و یک جلسه برای آن گذاشته اند، اما مصوبه شورای عالی کار و مصوبه کمیسیون مالی دولت به منزله پیشنهاد تلقی می گردد و در صورتی که در هیأت دولت تصویب گردد، اجرا خواهد شد.

شاکرمی همچنین در خصوص اینکه چه زمانی مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در دستورکار دولت قرار می گیرد، گفت: اطلاعی ندارم و خود هیأت دولت اعلام می نماید.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به گذشت چهارماه از سال آیا مصوبه افزایش حق مسکن کارگران به ماه های قبل هم تسرّی پیدا می نماید یا نه، گفت: همه اینها بستگی به مصوبه هیأت دولت دارد که هنوز این مسئله تصویب نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در 292 امین جلسه شورای عالی کار در 18 خرداد 99، برای حق مسکن کارگران و ترمیم حقوق کارگران مصوب شد، حق مسکن کارگران از یکصد هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یابد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1035

به "آخرین شرایط حق مسکن کارگران در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حق مسکن کارگران در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید